Оголошення


14 жовтня 2013 року

Запрошуємо взяти участь у новорічному святі дітей з обмеженими фізичними можливостями, які отримали запрошення через управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради.
03 січня 2014
Станом на 01. 12. 2013 заборгованість мешканців Саксаганського району за спожиті енергоносії та комунальні послуги складає 104,4 млн. грн.

27. 11. 2013 з 13:30 до 14:00 в місті Кривому Розі буде проводитись річна комплексна перевірка системи централізованого оповіщення з практичним запуском електричних сирен та всіх кінцевих пристроїв.
27 листопада 2013
Колективний договір – це нормативно-правовий акт, який регулює трудові відносини та соціально-економічні інтереси працівників і роботодавців.

Станом на 01.10.2013 року на рахунок субвенції з державного бюджету відповідно до фактичних нарахувань спрямовано:

Спільний пілотний проект Дніпропетровської облдержадміністрації та Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"

З 21 жовтня по 2 грудня року проводиться конкурс віршів з нагоди 38-річниці утворення Саксаганського району "Район Саксаганський - живи процвітай у дружню родину усіх нас єднай".
21 жовтня 2013
Житлова субсидія – адресна допомога держави малозабезпеченим сім’ям на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива, яка надається у безготівковому вигляді щомісячно на оплату житлово-комунальних послуг, та один раз на рік - готівкою на придбання твердого палива і скрапленого газу.


У Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України забез-печується підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ та організацій.

Саксаганський відділ державної виконавчої служби Криворізького міського управління юстиції інформує

Якщо ви стали свідком скоєння такого правопорушення просимо невідкладно інформувати відповідального працівника виконкому Саксаганської районної у місті ради
