Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний веб-сайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Голова Саксаганської районної у місті ради

Старовойт Василь Володимирович

Народився: у 1976 році в м. Кривому Розі

Освіта: вища, у 1999 році закінчив «Харківський державний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди» за спеціальністю «Правознавство», у 2002 році Дніпропетровський національний університет за спеціальністю «Державна служба».

Стаж роботи: загальний стаж роботи 25 років, з них в органах місцевого самоврядування 17 років. Працював на посаді заступника голови Саксаганської районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради з серпня 2011 року. У грудні 2020 року обраний головою районної у місті ради. Депутат Саксаганської районної у місті ради V, VI, VII та VIII скликань.

Приймальня: (0564) 94-82-01

Звернення на «пряму телефонну лінію» голови районної у місті ради: щодня з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 12:30 та з 13:00 до 16:30 (0564) 94-82-00

Повноваження за розподілом посадових обов’язків:

1. Очолює районну у місті раду та її виконавчий комітет, керує їх діяльністю, несе відповідальність за виконання делегованих повноважень.

2. Представляє районну у місті раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами та іншими органами місцевого самоврядування, районними організаціями політичних партій, громадськими та релігійними організаціями, громадянами, трудовими колективами, адміністраціями підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства.

3. Представляє районній у місті раді кандидатуру для обрання на посаду   заступника голови районної у місті ради; вносить для затвердження районній у  місті раді кандидатури заступників голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому районної у місті ради та пропозиції щодо структури органів ради, її виконавчого апарату, витрат на їх утримання.

4. Призначає на посади та звільняє з посад посадових осіб виконкому      районної у місті ради, приймає на роботу інших працівників виконкому районної у місті ради.

5. Забезпечує формування, затвердження районного у місті бюджету та    контролює його виконання. У межах, затверджених районним у місті бюджетом повноважень, виступає розпорядником коштів відповідного бюджету, використовує  їх  тільки за призначенням. Затверджує кошторис адміністративно-господарських витрат та контролює його виконання.

6. Регулярно інформує населення району про стан виконання повноважень, покладених на районну у місті раду та її виконавчий комітет.

7. Утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, комісії, координаційні ради, робочі групи тощо, члени яких виконують свої функції на громадських засадах, а також визначає їх функції, завдання та персональний склад.

8. У межах своїх повноважень, видає розпорядження з основної діяльності виконкому районної у місті ради, кадрових питань та мобілізаційної роботи.

9. Забезпечує  розроблення  та  реалізацію  заходів, пов’язаних з мобілізаційною підготовкою, цивільним захистом на території району.

10. Веде особистий прийом громадян.

11. Розглядає та погоджує клопотання підприємств, установ, організацій  незалежно від форм власності про нагородження та вносить їх на розгляд у встановленому порядку до відповідних органів виконавчої влади.

12. Забезпечує виконання Конституції та законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правових та розпорядчих актів вищих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування в обсязі та межах делегованих повноважень.

13.  Визначає потреби та пріоритетні напрямки підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб виконавчого комітету районної у місті ради.

14. Здійснює координацію роботи та контроль у напрямках: запобігання, протидії та виявлення корупції у виконкомі районної у місті ради, проходження служби в органах місцевого самоврядування у виконкомі районної у місті ради.

15. Безпосередньо керує діяльністю:

15.1 фінансового відділу;

15.2 відділу бухгалтерського обліку;

15.3 відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи;

15.4 відділу з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та мобілізаційної роботи (у частині організації здійснення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації);

15.5 уповноваженої особи для організації та проведення процедур закупівель виконкому;

15.6 головного спеціаліста – помічника голови районної у місті ради;

15.7 відділу по взаємодії з правоохоронними органами;

15.8 охоронної служби (з питань охорони приміщень та прилеглої території виконкому Саксаганської районної у місті ради та управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради).

16. Очолює:

16.1 робочу групу щодо забезпечення ефективного функціонування внутрішнього фінансового контролю, усунення порушень чинного законодавства та запобігання проявам корупції у сфері використання бюджетних коштів;

16.2 комісію з питань захисту прав дитини виконкому районної у місті ради;

16.3 тимчасову комісію з проведення інвентаризації, вводу в експлуатацію, прийому-передачі, переоцінки, обстеження, списання та ліквідації активів і зобов’язань виконкому Саксаганської районної у місті ради;

16.4 районну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

17. Голова районної у місті ради в межах своїх повноважень безпосередньо забезпечує взаємодію з:

17.1 Криворізькою центральною окружною прокуратурою;

17.2 Саксаганським районним судом м. Кривого Рогу;

17.3 відділенням поліції № 4 Криворізького районного управління поліції

Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області;    

17.4 відділом обслуговування громадян №18 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області;

17.5 Криворізькою північною державною податковою інспекцією Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області;

17.6 Криворізьким міськрайонним центром зайнятості;

17.7 Саксаганським районним у місті Кривому Розі відділом державної    реєстрації актів цивільного стану Південно - Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро);

17.8 Саксаганським районним відділом у м. Кривому Розі Головного управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області;

17.9 військовою частиною 3011 Центрального оперативно-територіального об’єднання Національної гвардії України (21 окрема бригада охорони громадського порядку імені Петра Калнишевського Національної гвардії України);

17.10 Саксаганським відділом державної виконавчої служби у місті Кривому Розі Південно - Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро);

17.11 Полком патрульної поліції в місті Кривий Ріг управління патрульної поліції в Дніпропетровській області Департаменту патрульної поліції;

17.12 Громадським формуванням з охорони громадського порядку та державного кордону «Спеціалізований підрозділ сприяння поліції «Криворізька гвардія».