Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Звернення письмові, електронною поштою, на «гарячу» лінію голови районної у місті ради

Нормативні документи:

Закон України «Про звернення громадян»

 

Роз’яснення щодо звернень

Стаття 3 Закону України «Про звернення громадян»:

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

 

Ст. 8 Закону України «Про звернення громадян»:

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

 

Контакти для звернень

До керівництва виконкому районної у місті ради можна звернутись: 

- надіславши листа на електронну пошту ([email protected]);

- надіславши листа засобами поштового зв’язку (50071, м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 32);

- зателефонувавши за номером «прямої телефонної лінії голови районної у місті ради» (94-82-00);

- залишивши у спеціальній скрині у фойе першого поверху будівлі виконкому районної у місті ради (м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 32).

Зразок заяви


Звіт про кількість звернень громадян на

"пряму телефонну лінію голови районної у місті ради"


Звіт за січень 2021 року

Звіт за лютий 2021 року

Звіт за березень 2021 року

Звіт за квітень 2021 року

Звіт за травень 2021 року

Звіт за червень 2021 року

Звіт за липень 2020 року

Звіт за серпень 2021 року

Звіт за вересень 2021 року

Звіт за жовтень 2021 року

Звіт за листопад 2021 року

Звіт за грудень 2021 року

Звіт за січень 2022 року

Звіт за лютий 2022 року

Звіт за березень 2022 року

Звіт за квітень 2022 року

Звіт за травень 2022 року

Звіт за червень 2022 року

Звіт за листопад 2022 року

Звіт за серпень 2022 року

Звіт за вересень 2022 року

Звіт за жовтень 2022 року

Звіт за листопад 2022 року

Звіт за грудень 2022 року

Звіт за січень 2023 року

Звіт за лютий 2023 року

Звіт за березень 2023 року

Звіт за квітень 2023 року

Звіт за травень 2023 року

Звіт за червень 2023 року

Звіт за липень 2023 року

Звіт за серпень 2023 року

Звіт за вересень 2023 року

Звіт за жовтень 2023 року

Звіт за листопад 2023 року

Звіт за грудень 2023 року

Звіт за січень 2024 року

Звіт за лютий 2024 року

Звіт за березень 2024 року