Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Керівний склад виконкому

Ставицька Надія Миколаївна

Заступник голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради

Народилась: у 1979 році

Освіта: вища, спеціаліст. Закінчила Київський національний економічний університет за  спеціальністю «Економіка підприємства»

Стаж роботи: загальний стаж роботи 25 років

Приймальня: (0564) 94-82-04

Повноваження за розподілом посадових обов’язків:

1. У межах делегованих повноважень організовує та координує роботу виконавчого комітету та його апарату, контролює виконання Регламенту виконкому районної у місті ради, забезпечує взаємодію між структурними підрозділами виконавчого комітету районної у місті ради, здійснює координацію роботи та контроль у напрямках: роботи організаційного відділу, діловодства, вдосконалення форм і методів обробки документів, роботи із службовою інформацією (ДСК), розгляду звернень громадян та запитів на інформацію, надання адміністративних послуг та інших публічних послуг через територіальний підрозділ Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради; організовує збереження архівного фонду виконкому; аналізує та контролює стан матеріально-технічного забезпечення виконавчого комітету; роботу виконкому районної у місті ради з питань соціального захисту та обслуговування населення, охорони праці та трудових відносин, охорони здоров’я; спрямовує роботу управління праці та соціального захисту населення; виконання Порядку взаємодії суб’єктів соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах.

2. Вносить пропозиції голові районної у місті ради щодо структури та штатного розпису виконавчого комітету районної у місті ради.

3. Координує підготовку засідань та нарад виконавчого комітету районної у місті ради.

4. Контролює підготовку та виконання планів роботи виконавчого комітету районної у місті ради, формування планів засідань виконавчого комітету районної у місті ради, редагування, реєстрацію та видачу розпорядчих документів голови районної у місті ради, виконавчого комітету районної у місті ради та їх своєчасне розсилання адресатам.

5. Контролює підготовку проєктів рішень виконкому районної у місті ради, розпоряджень голови районної у місті ради, дотримання порядку роботи з документами.

6. Організовує та контролює розроблення інструктивних матеріалів з діловодства, вдосконалення форм і методів обробки документів, впровадження комплексної автоматизації у діловодстві.

7. Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства у структурних підрозділах виконкому районної у місті ради, спрямовує роботу з цього питання у підвідомчих підприємствах, установах, організаціях району.

8. Координує роботу з розроблення зведеної номенклатури справ, формування централізованого архіву.

9. Забезпечує та контролює функціонування системи управління якістю та системи управління інформаційною безпекою у виконкомі районної у місті ради.

10. Забезпечує гласність у роботі виконавчого комітету районної у місті ради, контролює розміщення матеріалів на офіційному вебсайті виконкому районної у місті ради та реалізацію прав громадян на звернення з використанням мережі Інтернет.

11. Контролює порядок надання адміністративних послуг та інших публічних послуг через територіальний підрозділ Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради.

12. Контролює формування та актуальність інформаційних ресурсів сайту «Криворізький ресурсний центр».

13. Організовує, за дорученням голови районної у місті ради, та відповідно до діючого законодавства, здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою та проведенням референдумів і виборів до органів державної влади та місцевого самоврядування, зборів громадян за місцем їх праці та проживання.

14. Контролює підготовку матеріалів структурними підрозділами виконкому районної у місті ради щодо нагородження заохочувальними відзнаками усіх рівнів.

15. Координує проведення семінарів-нарад з керівниками органів самоорганізації населення, питання про заохочення керівників органів самоорганізації населення району.

16. Спрямовує та контролює роботу:

16.1 організаційного відділу;

16.2 загального відділу;

16.3 управління праці та соціального захисту населення;

16.4 відділу інформатизації;

16.5 відділу ведення Державного реєстру виборців.

17. Забезпечує взаємодію виконкому Саксаганської районної у місті ради з:

17.1 Криворізьким міськрайонним центром зайнятості;

17.2 відділом обслуговування громадян №18 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області;

17.3 закладами охорони здоров’я району;

17.4 комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Саксаганському районі» Криворізької міської ради;

17.5 комунальною установою «Центр соціальної реабілітації дітей з інвалідністю» Криворізької міської ради;

17.6 Саксаганським районним відділом філії Державної установи «Центр пробації» у Дніпропетровській області;

17.7 Саксаганським районним відділом у м. Кривому Розі Головного управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області;

17.8 Саксаганським районним судом м. Кривого Рогу;

17.9 Саксаганським районним у місті Кривому Розі відділом державної реєстрації актів цивільного стану Південно - Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро);

17.10 Військовою частиною 3011 Центрального оперативно-територіального об’єднання Національної гвардії України (21 окрема бригада охорони громадського порядку імені Петра Калнишевського Національної гвардії України).

18. Очолює:

18.1 експертну комісію виконкому Саксаганської районної у місті ради;

18.2 комісію з питань роботи із службовою інформацією;

18.3 комісію сприяння додержання законодавства про свободу совісті та релігійні організації;

18.4 комісію щодо функціонування системи управління якістю та інформаційною безпекою у виконкомі Саксаганської районної у місті ради;

18.5 комісію із соціального страхування виконкому Саксаганської районної у місті ради;

18.6 організаційний комітет з питань заохочення керівників органів самоорганізації населення;

18.7 комісію для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

18.8 комісію щодо розгляду заяв деяких категорій осіб на виплату грошової компенсації;

18.9 комісію районної у місті ради з питань реабілітації жертв політичних репресій на Україні;

18.10 робочу групу щодо виявлення та організації перевірки надавачів послуг недержавного сектору;

18.11 комісію виконкому районної у місті ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

18.12 комітет із забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури;

18.13 спостережну комісію виконкому районної у місті ради;

18.14 комісію виконкому районної у місті ради щодо розгляду питань із встановленням диференційованої плати за соціальні послуги, надані комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Саксаганському районі» Криворізької міської ради;

18.15 комісію виконкому районної у місті ради щодо розгляду питань про звільнення громадян від оплати за соціальні послуги, надані комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Саксаганському районі» Криворізької міської ради;

18.16 комісію щодо визначення видів та обсягів робіт з капітального ремонту житлових будинків і квартир інвалідів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей загиблих військовослужбовців та прирівняних до них осіб;

18.17 опікунську раду виконкому районної у місті ради з питань захисту прав недієздатних або обмежено дієздатних громадян;

18.18 районну тимчасову робочу комісію з розгляду питань надання грошової допомоги постраждалим та внутрішньо переміщеним особам;

18.19 робочу групу по попередньому розгляду особових справ мешканців району для вирішення питання поселення їх до комунальних установ «Будинок милосердя» та «Будинок милосердя «Затишок»;

18.20 комісію з перевірки (верифікації) місця розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану й не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.