Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Керівний склад виконкому

Нагній Алла Володимирівна

Заступник голови Саксаганської районної у місті ради

Народилась: у 1971 році

Освіта: вища, спеціаліст. Закінчила Криворізький державний педагогічний  інститут за  спеціальністю «Педагогіка та методика початкового навчання»

Стаж роботи: загальний стаж роботи 33 роки

Повноваження за розподілом посадових обов’язків:

1. Контролює в межах делегованих повноважень роботу структурних підрозділів виконкому районної у місті ради з питань освіти, культури, фізичної культури і спорту, молодіжної та сімейної політики, захисту прав, інтересів дітей та розвитку сімейних форм виховання, виконання Регламенту районної у місті ради.

2. У межах делегованих повноважень координує роботу підпорядкованих структурних підрозділів у галузях освіти, культури, фізичної культури і спорту, молодіжної і сімейної політики, реалізації державних та регіональних програм соціального розвитку.

3. Спрямовує та контролює роботу:

3.1 відділу освіти;

3.2 відділу у справах сім’ї і молоді;

3.3 відділу культури;

3.4 комітету з фізичної культури і спорту;

3.5 служби у справах дітей;

3.6 відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи (з питань організації роботи комісії для проведення конкурсів на заміщення вакантних посад у виконкомі Саксаганської районної у місті ради);

3.7 організаційного відділу (з питань організації діяльності районної у місті ради);

3.8 завідувача господарством.

4. Організовує підготовку пленарних засідань сесій районної у місті ради.

5. Забезпечує своєчасне доведення рішень районної у місті ради до виконавців, організує їх виконання.

6. Контролює підготовку проєктів рішень районної у місті ради.

7. За дорученням голови районної у місті ради координує діяльність постійних та інших комісій районної у місті ради.

8. Дає доручення постійним комісіям про спільний розгляд питань, які належать до відання кількох постійних комісій.

9. Сприяє депутатам районної у місті ради у здійсненні їх повноважень.

10. Сприяє діяльності депутатських фракцій, постійних комісій районної у місті ради.

11. Організовує проведення семінарів для депутатів районної у місті ради.

12. Вирішує за дорученням голови районної у місті ради інші питання, пов’язані з діяльністю районної у місті ради та її виконавчого комітету.

13. Заступник голови районної у місті ради в межах своїх повноважень забезпечує взаємодію виконкому Саксаганської районної у місті ради з:

13.1 вищими, професійно-технічними, загальноосвітніми, дошкільними, позашкільними навчальними закладами, закладами культури району;

13.2 комунальним закладом «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Криворізької міської ради.

14. Очолює:

14.1 комісію для проведення конкурсів на заміщення вакантних посад посадових осіб у виконкомі Саксаганської районної у місті ради;

14.2 комісію з питань направлення дітей на оздоровлення;

14.3 районну координаційну раду з питань сімейної та гендерної політики, попередження домашнього насильства, протидії торгівлі людьми, організації профілактичної роботи;

14.4 координаційну раду Центру національно-патріотичного виховання дітей і молоді;

14.5 районну комісію з питань впорядкування обігу продукції сексуального чи еротичного характеру;

14.6 районну комісію з проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення Саксаганського району;

14.7 комісію виконкому районної у місті ради по формуванню пропозицій щодо потреби у субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проєктні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;

14.8 робочу групу з питань координації соціальної роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, яким виповнюється 18 років;

14.9 міждисциплінарну команду із визначення повноважень служби у справах дітей.