Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний веб-сайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Ви громадянин України і найближчим часом плануєте переїхати на постійне місце проживання за кордон?

Якщо Ви плануєте виїхати за межі України для того, щоб постійно проживати в іншій державі, Вам слід отримати дозвіл на виїзд на постійне місце проживання з України. Для отримання громадянами дозволу на виїзд на постійне місце проживання до іншої держави: спочатку необхідно звернутися з відповідною заявою до територіального органу Державної міграційної служби України за місцем реєстрації на території України. Оформлення дозволу на виїзд на постійне проживання за кордон пов'язане, насамперед, зі зміною вашого місця проживання (реєстрації). Документ передбачає зняття вас з реєстрації за місцем проживання і дозвіл без порушення законодавства виїхати з країни.

Також необхідно враховувати, що при укладенні шлюбу за межами України і зміні внаслідок цього прізвища, Ви зобов'язані відповідно до положень Сімейного Кодексу України протягом одного місяця провести процедуру заміни паспорта. При цьому спочатку змінюється національний паспорт в територіальному органі Державної міграційної служби України, а потім на підставі нового національного паспорта оформляється дозвіл на виїзд на постійне місце проживання за кордон.

Зазначені дії не означають втрату особами громадянства України.  Основним документом, що посвідчує особу громадянина України, який виїхав на постійне проживання за кордон, є паспорт громадянина України для виїзду за кордон. При подачі документів до територіального підрозділу ДМС слід ретельно перевірити правильність усіх зазначених в заяві та інших документах даних. Із особливою увагою необхідно поставитися до правильного написання всіх прізвищ та імен.

Відділ реєстрації місця проживання громадян виконкому Саксаганської районної у місті ради нагадує, що для зняття з реєстрації місця проживання громадян необхідні такі документи:

- заява;

- документ, до якого вносяться відомості про місце проживання, якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;

- квитанція про сплату адміністративного збору;

- військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

При зняті з реєстрації місця проживання, спеціаліст відділу реєстрації місця проживання громадян видає довідку про зняття з реєстрації місця проживання дітям, які не досягли 16 років, та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки, а також вилучає раніше видану довідку про реєстрацію місця проживання. Зняття з реєстрації місця проживання в жодному разі не позбавляє громадян права власності на житло на території України.