Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Проведено районний семінар – практикум для практичних психологів шкіл «Соціально – психологічний супровід учнів 2 – х класів»

   Другий рік поспіль впроваджується новий Державний стандарт початкової школи  і цього року першокласники і другокласники навчаються за новими програмами.  Вчителі і батьки зацікавлені в тому, щоб навчальна діяльність приносила дітям радість. Розуміючи, що саме початкова ланка освіти є фундаментом для набуття учнями в майбутньому необхідних знань та навичок, що саме від неї залежить успішність навчання в середній школі, тому своєчасне виявлення та розв’язання проблем на етапі молодшої школи сприяє поліпшенню якості освіти на всіх рівнях навчання. Психологічна служба відділу освіти не залишається осторонь від цих проблем.

   Тому актуальним  стало проведення  районного семінару – практикуму для практичних психологів шкіл «Соціально – психологічний супровід учнів    2 – х класів», що відбувся 26 грудня 2013 р. у навчально-виховному комплексі «Дитячий садок – початкова школа № 240», який мав на меті ознайомити практичних психологів зі змінами в державному стандарті початкової освіти; підвищити рівень поінформованості учасників з питань вікових особливостей учнів 7 – 8 років, допомогти у  створенні соціально – психологічних умов для гармонійного розвитку дітей та  розкрити доцільність співпраці підрозділів соціально – психологічної служби і показати втілення на практиці теоретичних знань,  вікових та психологічних особливостей учнів 2 – х класів. В семінарі взяли участь 25 практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти району.

   Учасники семінару отримали цікаву інформацію від заступника директора з навчально-виховної роботи навчально-виховного комплексу «Дитячий садок – початкова школа № 240» Сіврюк Л.В. на тему «Методичний консалтинг  у сфері впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти». Поділилися досвідом  організації соціального та психологічного супроводу навчально-виховного процесу учнів 2-х класів соціальний педагог Панасенко В.І. та практичний психолог закладу Тітченко С.Ю. Вчитель 2-го класу, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Сагайдак А.Л., показала фрагмент узагальнюючого уроку з природознавства «Природа взимку» (у відеозапису), де прослідковується командна робота по соціально-психолого-педагогічному супроводу навчально-виховного процесу в 2-му класі з власним коментарем.  А потім було вітання від учнів 2-го класу, які співали пісень, танцювали та дарували найкращі побажання учасникам семінару.

   До другої частини практикуму були залучені практичні психологи інших закладів освіти району.  Презентували свій власний досвід щодо корекції тривожності учнів 2-х класів практичний психолог Криворізького навчально-виховного комплексу № 35 «Імпульс» Шушаріна С.В. та з корекції агресивності учнів 2-х класів практичний психолог Криворізької спеціалізованої школи № 107 Лисечко М. В. В ході презентації були проведені тренінги та психологічні ігри, спрямовані на усунення страхів, унормування рівня тривожності та зниження агресивності дітей. Весь загал практичних психологів прийняв активну участь у семінарі-практикумі. 

   Невипадково для проведення семінару був обраний навчально-виховний комплекс «Дитячий садок – початкова школа № 240», яким керує Швець О.М. Творчопрацюючий колектив закладу має певні здобутки у навчанні та вихованні дітей, за що отримав  нагороди різних рівнів, в тому числі і Міністерства освіти і науки та Академії педагогічних наук. У 2013 році заклад став лауреатом Загальнонаціонального проекту «Флагмани освіти України».

   Проведений захід був високо оцінений. Велику подяку від учасників семінару отримали директор Швець О.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Сіврюк Л.В., практичний психолог Тітченко С.Ю., соціальний педагог Панасенко В.І. та вчитель початкових класів Сагайдак А.Л.