Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Доступність публічних послуг

З метою виконання плану заходів на 2023 – 2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 372-р та листа Міністерства соціальної політики України від 24.04.2024 № 9989/0/2-24/58 про моніторинг доступності інформації та публічних послуг у сфері соціального захисту населення, передбачено проведення моніторингу доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб з інвалідністю, у тому числі осіб із різними рівнями комунікаційних можливостей, з метою ухвалення рішень із забезпечення населення рівноправним і повноцінним доступом до публічних послуг.

Інформуємо, що за посиланням розміщено анкету щодо доступності публічних послуг:

1.Анкета для опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення (для суб'єктів звернення)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScC2VQ-QmA88LHuS-NLJluQOWUZvhm1VTJN5CGUyBYx-DSF2w/viewform

2.Анкета оцінювання доступності публічних послуг (для посадових осіб суб'єкта надання)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfEFmMBythqQ4X3d-Pmj5f5m7UxbCQKw_kmn67dHxetGTyCiw/viewform

Довідково:

Публічна послуга – юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звер-нення.

Електронна публічна послуга – послуга, що надається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні, у тому числі адміністративна послуга (у тому числі в автоматичному режимі), яка надається з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем на підставі заяви (звернення, запиту), поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг), або без подання такої заяви (звернення, запиту).

Комплексна електронна публічна послуга – електронна публічна послуга, у результаті якої суб’єкту звернення на підставі однієї заяви (звернення, запиту) на отримання декількох електронних публічних послуг одним або декількома суб’єктами надання публічних (електронних публічних) послуг або в автоматичному режимі програмними засобами інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг) надаються декілька електронних публічних послуг.

Подія, що є підставою для надання публічної (електронної публічної) послуги – життєва ситуація, настання якої є безумовною підставою для надання публічної (електронної публічної) послуги, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.

Суб’єкт звернення – фізична особа, фізична особа-підприємець, юри-дична особа, інша особа, яка звертається за отриманням публічної (електронної публічної) послуги.

Суб’єкт надання публічної (електронної публічної) послуги – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державні, комунальні підприємства, установи, організації та інші суб’єкти, уповноважені відповідно до законодавства надавати публічні (електронні публічні) послуги.