Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Як отримати довідку про зареєстрованих осіб у житлі для нотаріуса при оформленні спадщини

   Спадкування – це перехід прав та обов'язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців).

   Спадкоємець, який бажає прийняти спадщину, серед інших документів має подати довідку про останнє місце реєстрації спадкодавця та склад його сім’ї.

   Повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб делеговані органам місцевого самоврядування відповідно до Закону України від 10. 12. 2015 № 888 «Про внесення змін до деяких  законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг».

   Органи місцевого самоврядування відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про  затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру» надають такі види довідок: про реєстрацію місця проживання/перебування дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки, за формами згідно з додатками 13 або 14 відповідно; про зняття з реєстрації місця проживання, форма якої наведена в додатку 16, дітям, які не досягли 16 років, та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки.

   Видача довідок про склад сім’ї до повноважень органу реєстрації місця проживання громадян не входить. Тож, для отримання такої довідки необхідно звернутися до нотаріуса за запитом на таку інформацію.

   Запит нотаріуса є службовим документом, на який відділ реєстрації місця проживання громадян готує інформацію про осіб, зареєстрованих за адресою, що вказана в запиті. Службові документи розглядаються відповідно до Типової інструкції з діловодства, що затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242.