Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Криворізька північна ОДПІ повідомляє

Ухвалено Закон, який реформує оплату праці та посилює відповідальність роботодавців

Верховною Радою ухвалено в цілому Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (законопроект № 5130).

Його було прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення.

Цим законопроектом пропонується, зокрема:

- подовжити на період по 31 грудня 2017 року тимчасовий порядок обмеження виплат пенсій працюючим пенсіонерам, а також зберегти максимальний розмір пенсій на рівні 2016 року — 10740 грн;

із 1 березня 2017 року встановити розмір щомісячної страхової виплати потерпілим, які перебували на обліку у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань до набрання чинності цим Законом, у розмірі не менш ніж розмір мінімальної заробітної плати;

- звільнити від сплати ЄСВ фізичних осіб — підприємців, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами;

установити для платників єдиного податку групи 1 норму, згідно з якою сума ЄСВ не може cтановити менш ніж 0,5 розміру мінімального розміру страхового внеску, а також передбачити участь у загальнообов'язковому державному соціальному страхуванні громадян України, які працюють за межами України;

- установити обов’язкову сплату ЄСВ для фізичних осіб — підприємців (окрім тих, які обрали спрощену систему оподаткування) й осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, у сумі, що не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску, незалежно від отримання доходу (прибутку) у місяці нарахування ЄСВ;

- змінити порядок надання та визначення розміру соціальних й академічних стипендій;

якщо нарахована зарплата працівника, який виконав місячну норму праці, є меншою за законодавчо встановлений розмір мінімальної зарплати, проводитиметься доплата до її рівня, котра виплачуватиметься щомісяця одночасно з виплатою заробітної плати;

- плата за надання адміністративних послуг, розмір адміністративних зборів, сплата судового збору та державного мита прив’язуватиметься до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, установленого законом станом на 1 січня календарного року;

- мінімальна заробітна плата не застосовуватиметься як розрахункова величина для визначення посадових окладів і заробітної плати працівників й інших виплат;

- посилити відповідальності юридичних та фізичних осіб — підприємців у випадку недопущення державного інспектора праці до проведення перевірки.

 

Уникаємо помилок під час декларування податкових зобов’язань із рентної плати за спеціальне використання води

Криворізька північна ОДПІ нагадує про найпоширеніші помилки, які допускають під час складання податкової звітності з рентної плати.

Так, найпоширеніші помилки, яких припускаються платники під час декларування податкових зобов’язань із рентної плати, виявлено за результатами аналізу поданої платниками звітності з рентної плати за спеціальне використання води (Додаток 5 до податкової декларації з рентної плати).

Зокрема окремі платники під час подання до органу ДФС податкової звітності з рентної плати не дотримувалися порядку заповнення такої звітності, унаслідок чого звітність була подана з помилками.

Так, деякі платники не заповнили рядок 8.1 «в межах установленого річного ліміту» та рядок 8.2 «понад установлений річний ліміт» за наявності відповідних показників у рядках 8.1.1 – 8.1.2 та/або 8.2.1 – 8.2.2, унаслідок чого сумарне значення рядків 8.1 (р. 8.1 = р. 8.1.1 + р. 8.1.2) та 8.2 (р. 8.2 = р. 8.2.1 + р. 8.2.2) не збігається зі значенням рядка 8 «об’єкт оподаткування з початку року» (р. 8 = р. 8.1 + р. 8.2).

Також були випадки незаповнення платниками рядка 8 «об’єкт оподаткування з початку року», унаслідок чого в окремих випадках значення рядка 8 (р. 8 = р. 8.1 + р. 8.2) дорівнює нулю за наявності показників у рядку 8.1 або рядку 8.2.

Непоодинокі приклади застосування платниками неіснуючих коефіцієнтів до ставок рентної плати й/або неправильний порядок відображення застосованих коефіцієнтів до ставок рентної плати в рядках податкової звітності. Адже згідно з порядком складання податкової звітності з рентної плати:

- у рядку 10.1 повинен зазначатися коефіцієнт 0,005 до ставок рентної плати відповідно до п. 255.6 ПКУ;

- у рядку 10.2 — коефіцієнт 0,3 до ставок рентної плати (згідно з п. 255.6 ПКУ);

- у рядку 10.3 — коефіцієнт 3 (відповідно до пп. 255.11.10 ПКУ);

- у рядку 10.4 — коефіцієнт 5 (згідно з пп. 255.11.13 ПКУ).

 

Коли розрахунок №1ДФ подано та не відображено соціальну пільгу по працівнику

Для того, щоб провести коригування щодо працівника, необхідно відобразити правильні показники та подати уточнюючий податковий розрахунок (форма №1ДФ).

Для проведення коригування необхідно виключити рядок, в якому було допущену помилку. Для виключення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 зазначити «1» - на виключення рядка.

Після чого для введення нового рядка з відображенням у графі 8 ознаки податкової соціальної пільги потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 зазначити «0» - на введення рядка.

При цьому, якщо суми нарахованого (виплаченого) доходу (графи 3а і 3) та нарахованого (перерахованого) податку (графи 4а і 4) не змінюються стосовно даного працівника, то в такому разі штрафні (фінансові) санкції до підприємства не застосовуються.

 

В Харкові викрито схему незаконного імпорту та продажу електроустаткування

Загальна сума проданих зловмисниками товарів складає більше 40 мільйонів гривень.

Співробітники податкової міліції Офісу великих платників у м. Харкові в рамках операції «Рубіж-2016» та розслідування кримінального провадження за ч.2 ст.364-1 КК України викрили схему незаконного ввезення та реалізації електроустаткування.

Встановлено групу осіб, які організували схему ухилення від митних платежів при імпорті товарів, шляхом декларування значно заниженої вартості та кількості. Крім того, в деклараціях вказувався код товару, який не відповідав дійсному.

В подальшому незаконно імпортовані товари продавалися через мережу супермаркетів - великих платників податків, без відображення операцій з їх реалізації у своїй звітності.

За результатами проведених обшуків виявлено та вилучено 22 верстати із запчастинами імпортного виробництва для виготовлення електрофурнітури загальною вартістю більше 8 мільйонів гривень, готівку в сумі 8,3 тис. доларів США і 105 тисяч гривень, п'ять печаток підконтрольних фігурантам підприємств, комп'ютерну техніку, чекові книжки, первинну документацію та чорнову бухгалтерію.

Тривають слідчі дії.

 

Викрито посадових осіб комерційного банку, які навмисно довели його до банкрутства

Засновники та посадові особи банку вчинили дії, спрямовані на виведення активів.

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у м. Києві в рамках розслідування кримінального провадження за ст.2181 КК України викрили посадовців одного з комерційних банків, які навмисно довели його до банкрутства.

Встановлено, що засновники та посадові особи вказаного банку навмисно, в інтересах третіх осіб, при проведенні фінансово-господарських і кредитних операцій з низкою підприємств вчинили дії, спрямовані на виведення активів банку.

Такі дії привели до нанесення великої матеріальної шкоди державі та кредиторам на загальну суму більше 73,8 млн. грн. В результаті банк було визнано неплатоспроможним.

Тривають слідчі дії.

 

Натисніть для перегляду повного тексту документа