Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Як оформити житлову субсидію онлайн?

Найбільш зручний і безпечний спосіб оформити житлову субсидію на оплату житлово-комунальних послуг на сьогодні – це подати документи в електронному вигляді через онлайн-сервіс на офіційному сайті Мінсоцполітики в розділі «Е – сервіси» (https://subsidii.mlsp.gov.ua). Для цього в зазначеному розділі потрібно обрати «Субсидії» та автоматично перейти на сайт.

 Далі необхідно обрати один із трьох варіантів реєстрації/входу за допомогою:

– електронної пошти;

– електронного цифрового підпису;

–  ідентифікації BankID.

У разі реєстрації або входу з ідентифікацією електронним цифровим підписом та реєстрації або входу з ідентифікацією BankID, подати та підписати документи на попередній розгляд можна виключно в електронному вигляді (особисто відвідувати управління праці та соціального захисту населення не потрібно).

Після реєстрації та входу на сайт необхідно заповнити електронні форми:

 – заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі, де потрібно зазначити банк через який будете отримувати субсидію;

 – декларацію про доходи й витрати осіб, які звернулися за призначенням субсидії.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів перевірте правильність внесених даних та подайте е-документи.

У результаті, на електронну адресу надійде повідомлення з номером зареєстрованої заяви, який необхідно зберегти.

Заяву для призначення житлової субсидії розглядатиме саме той орган соціального захисту населення, який буде обрано при заповненні електронної форми.

Якщо ви не використовували електронний цифровий підпис, доведеться особисто звернутися до управління праці та соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

Тим, у кого немає електронного підпису та BankID, потрібно обрати «Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти». В такому разі документи подаються в паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде PDF-версія документу, яку слід роздрукувати, власноруч підписати і подати до управління).

При зверненні до управління просимо дотримуватися маскового режиму!