Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Державна міграційна служба повідомляє: Завершується підготовка до другого етапу запровадження паспорта-картки

З січня 2016 року особам, які досягли 16-річного віку та оформлюють паспорт вперше, видається паспорт громадянина України у формі картки з електронним безконтактним носієм. У липні 2016 року Верховною Радою України внесені зміни до законодавства, які створюють умови для початку другого етапу реформи – подальшого впровадження паспорта нового зразка. З 01 жовтня 2016 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її соціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України», який дозволяє продовжити запровадження паспорта громадянина України у формі картки. Принципово нова для України система ідентифікації на основі Єдиного державного демографічного реєстру, за якою видаються нові документи, була однією з вимог Плану дій з лібералізації візового режиму ЄС для України.

Законом передбачено місячний строк на приведення у відповідність до нього нормативно-правових актів, саме тому Міграційною службою України вже підготовлено необхідні проекти постанов Кабінету Міністрів України і найближчим часом вони будуть розглянуті Урядом. Очікується, що після ухвалення цих актів паспорт-картку зможуть також отримати громадяни замість вклеювання фотокарток до паспорта при досягненні 25- та 45-річного віку, у випадках зміни прізвища, а також замість втрачених або зіпсованих документів.

Міграційна служба України повідомляє про проведений через систему «Прозорро» тендер на закупівлю обладнання для забезпечення всіх територіальних підрозділів можливістю оформлювати нові документи. Обладнання буде встановлено у всіх підрозділах міграційної служби до кінця поточного року. Окрім цього, було проведено масштабну роботу з інформування всіх зацікавлених відомств, які працюють з документами громадян – Укрпошта, Укрзалізниця, банківська сфера, Нацполіція тощо.

Відповідно до змін у законодавстві заяву на оформлення паспорта-картки, а також закордонного паспорта після ухвалення цих актів можна буде подати також і у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП). Міграційна служба проводить навчання з працівниками тих ЦНАП, які закупили необхідне обладнання та забезпечені каналами зв’язку.

Державна міграційна служба України нагадує, що процес заміни паспортів-книжечок на нові паспорти-картки відбуватиметься протягом щонайменше чотирьох років. Документи, видані раніше громадянам, і надалі зберігатимуть чинність.