Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Реєстрація місця проживання дитини

Народження дитини-щаслива подія для всієї родини. З появою малюка додаються турботи про його здоров’я та блага не тільки матеріальні, а й юридичні.

 

Реєстрація майбутнього громадянина України повинна здійснюватися батьками або іншими законними представники протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. Проводиться реєстрація місця проживання дитини за місцем проживання її батьків або одного з батьків чи законних представників.

Слід пам’ятати, що у разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини реєструється за місцем проживання одного з батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву.

З’ясуємо, які ж саме документи треба подати для реєстрації місця проживання новонародженої дитини?

- Паспорти батьків;

- свідоцтво про народження дитини;

- квитанцію про сплату адміністративного збору (розмір збору складає 13, 60 грн);

- витяг про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України  (у разі подання документів для реєстрації місця проживання дітей одинокими матерями).

Нагадуємо, що несвоєчасна реєстрація тягне за собою адміністративну відповідальність батьків, а в разі повторного правопорушення – накладення штрафу від 1 до 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 до 51 грн).

Шановні батьки!

Подати документи можна:

- через органи соціального захисту населення;

- у пологовому будинку;

- через відділи державної реєстрації актів цивільного стану одночасно з державною реєстрацією народження дитини.

Для отримання консультації, Ви можете звернутись до відділу реєстрації місця проживання  громадян за адресою: вулиця Володимира Великого, будинок 32, кабінет №112 або за телефоном 405-75-22, адреса електронної пошти ([email protected]), Skype ([email protected]).