Замість паперової квитанції – «check»?
Для реєстрації або зняття з реєстрації особа або її представник подає органу реєстрації ( у тому числі через центр надання адміністративних послуг) квитанцію про сплату адміністративного збору. Тапер сплатити адміністративний збір стало простіше. В рамках експериментального проекту Уряду використовується програмний продукт «Check», в якому за кодом можна перевірити факт оплати.
Таким чином, особа, звернувшись до відділу реєстрації за отриманням адміністративної послуги має право обрати зручний для себе спосіб підтвердження платежу:
- або надає квитанцію в паперовому вигляді (у приміщенні відділу реєстрації знаходиться банківський термінал для оплати адміністративних послуг);
- або інформує тільки про код квитанції в будь-якій формі, а спеціаліст відділу реєстрації перевіряє цей код, користуючись Державним сервісом перевірки квитанцій на сайті: check.gov.ua.
Наразі сервіс працює тільки для оплат, проведених через «Приватбанк», «Монобанк» та «А-Банк». Громадяни, які здійснюють оплату адміністративних послуг у інших банківських установах, зможуть скористатися новаціями лише після того, як вищезазначені банки буде підключено до програмного продукту «Check».
Експериментальний проект реалізується до 31. 12. 2021