Підстави для відмови в реєстрації або знятті з реєстрації місця проживання
Згідно з Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» орган реєстрації відмовляє в реєстрації або знятті з реєстрації місця проживання, якщо:
- особа не подала передбачені цим Законом документи або інформацію;
- у поданих особою документах містяться недостовірні відомості або подані нею документи є недійсними;
- для реєстрації або зняття з реєстрації звернулася особа, яка не досягла 14-річного віку. Рішення про відмову приймається в день звернення особи. Заява про реєстрацію чи зняття з реєстрації місця проживання повертається особі із зазначенням у ній причин відмови.
Тому, з метою уникнення відмов в реєстрації або знятті з реєстрації місця проживання, відділ реєстрації місця проживання громадян виконкому Саксаганської районної у місті ради нагадує: для реєстрації місця проживання громадян необхідні такі документи:
- заява;
- документ, до якого вносяться відомості про місце проживання, якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;
- квитанція про сплату адміністративного збору;
- документи, що підтверджують право на проживання в житлі, (ордер, свідоцтво про право власності, тощо);
- військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
- заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).
Якщо документи подає представник особи, крім зазначених документів, додатково подаються:
- документ, що посвідчує особу представника;
- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).