Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (Криворізький район)

Переваги використання системи управління комплаєнс-ризиками

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що перевагами використання системи управління комплаєнс-ризиками є:

- підвищення довіри до справедливості податкової системи – платники податків відчувають підтримку у виконанні податкових зобов'язань та впевненість, що випадки порушення податкового законодавства будуть відпрацьовані;

- сприяння комплексному вирішенню проблеми недотримання законодавства;

- сприяння ефективному використанню обмежених ресурсів:

- краще розуміння причин недотримання законодавства сприяє прийняттю кращих рішень щодо реагування.

- кращі рішення щодо реагування означають кращий розподіл обмежених ресурсів; 

- оптимізація збору доходів.

Податок на нерухоме майно: від фізичних осіб надходження до місцевих бюджетів Дніпропетровщини у 2024 році склали майже 354,6 млн гривень

Впродовж 2024 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області від фізичних осіб надійшло майже 354,6 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Порівняно з 2023 роком надходження виросли майже на 120,5 млн грн, темп росту – 151,5 відсотків.

Звертаємо увагу, якщо об’єкт нерухомості перебуває у власності неповнолітньої особи, то податкове повідомлення-рішення складається на таку неповнолітню особу. При цьому, грошові зобов’язання неповнолітніх осіб виконуються їх батьками (усиновителями), опікунами (піклувальниками) до набуття неповнолітніми особами цивільної дієздатності в повному обсязі.

Де розміщені реквізити рахунків для сплати податків, зборів, єдиного внеску та інших платежів до бюджету?

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що своєчасне доведення платникам податків реквізитів рахунків для сплати податків, зборів та платежів, відкритих Державною казначейською службою України, відбувається шляхом їх розміщення в Центрах обслуговування платників податків, на офіційному вебпорталі відповідного територіального органу ДПС або на вебпорталі ДПС за посиланням: Головна/Рахунки для сплати платежів/https://tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/.

Одночасно, за принципами, визначеними п. 42 прим. 1.1 ст. 42 прим. 1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) функціонує Електронний кабінет, який забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, автоматизованого визначення рахунків для сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на поточну дату конкретного платника податків.

До уваги платників акцизного податку!

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до частини четвертої ст. 34 Закону України від 18 червня 2024 року № 3817-ІХ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (із змінами) (далі – Закон № 3817) Єдиний реєстр ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах (далі – Єдиний реєстр ліцензіатів), містить, зокрема, перелік фіскальних номерів реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – ПРРО), книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО), та розрахункових книжок, наявних у місці роздрібної торгівлі, дату внесення/виключення фіскальних номерів таких РРО/ПРРО до/з Єдиного реєстру ліцензіатів – для ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах.

Згідно частини четвертої ст. 35 Закону № 3817 Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального містить, зокрема, перелік фіскальних номерів РРО, КОРО та розрахункових книжок, наявних у місці роздрібної торгівлі, дату внесення/виключення фіскальних номерів таких РРО до/з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального – для ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.

У разі якщо після отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності у ліцензіата відбулися зміни у відомостях, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів/Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального такий ліцензіат зобов’язаний протягом 30 календарних днів з дня настання події, що спричинила відповідні зміни, подати до органу ліцензування заяву про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів чи Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального.

Заява про внесення змін подається, зокрема, у разі зміни переліку фіскальних номерів РРО, ПРРО, КОРО та розрахункових книжок, наявних у місці торгівлі.

У разі зміни переліку РРО, ПРРО, КОРО та розрахункових книжок, наявних у місці торгівлі, у заяві про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів/Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального зазначаються: перелік фіскальних номерів РРО, ПРРО, КОРО та розрахункових книжок, що підлягають виключенню/включенню з Єдиного реєстру ліцензіатів/Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального.

Орган ліцензування протягом п’яти робочих днів з дня отримання заяви про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів/Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального вносить зміни до відомостей або приймає рішення про відмову у внесенні змін до відомостей.

Оскільки плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), встановлена за кожний окремий РРО/ПРРО, що зареєстровані за адресою місця торгівлі, то у разі, якщо у суб’єкта господарювання передбачено збільшення кількості РРО/ПРРО, такий суб’єкт господарювання повинен внести плату за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями в розмірі, передбаченому ст. 52 Закону № 3817 за кожен РРО/ПРРО, що додається.

Натисніть для перегляду повного тексту документа