Не обов’язок, а нові можливості
В Україні постійно розширюється перелік послуг, що надаються онлайн. Оскільки такі сервіси найчастіше використовують персональні дані, то і вимагають реєстрації їх за допомогою електронного цифрового підпису. Електронний підпис дає змогу підтвердити та ідентифікувати підписувача. Це аналог власноручного підпису.
ЕЦП і електронний документ є надзвичайно зручними, ефективними і надійними засобами роботи з інформацією в електронному вигляді. Електронний підпис забезпечує достовірність і гарантує цілісність інформації, викладеної в документі та захищає від спотворення і внесення виправлень у підписаний документ. Е- підпис засвідчує те, що отриманий документ надійшов від особи, яка його підписала, а також не дає можливості особі, відмовитись від зобов’язань, які вона взяла на себе, підписуючи цей документ.
Отримати сертифікат електронного цифрового підпису можуть користувачі Приватбанку безкоштовно, в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у будь- якому акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК), Для оформлення знадобиться паспорт громадянина України та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера. Електронний підпис у жодному разі не може надаватися без ідентифікації особи. Строк дії сертифікатів ЕЦП, не перевищує два роки.
У період карантину необхідність використовувати електронний підпис зростає: за його допомогою громадяни можуть дистанційно підписувати документи.