Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Перший рік виконання повноважень з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян

Для здійснення делегованих повноважень щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування громадян проведено комплекс ремонтних, організаційних та практичних заходів. Загалом на облаштування нового приміщення відділу, виділено 1 млн. 866 тис. гривень.

З метою забезпечення відкритості і прозорості умов надання адміністративних послуг виконкомом запроваджена некабінетна система обслуговування. Серед переваг відділу - орієнтований на громадян режим роботи, так відділ здійснює прийом громадян понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 09:00 до 16:00, вівторок з 09:00 до 20:00, відтепер громадянам не треба вистоювати у довжелезних чергах. Максимальна інформативність населення: рецепція - допомога першого контакту, інформаційні стенди, інтернет ресурс, тощо. Надання супутніх послуг: ксерокопіювання та банківські послуги. Відпадає потреба виходити на вулицю та шукати, де ж зробити ксерокопію або сплатити за послугу. Отримати бланки та послугу ксерокопіювання можна безкоштовно. Відділ забезпечений сучасним обладнанням.

17 травня 2016 року відбулося урочисте відкриття новоствореного офісу, який є світлим, достатньо просторим. Згідно з вимогами, укомплектований протипожежною та охоронною сигналізаціями та такими засобами захисту, як вхідні металеві захисні двері з кодовим замком та металеві захисні вогнестійкі двері; грати металеві на вікнах; обладнання для відеоспостереження; встановлено охоронну сигналізацію з бездротовими датчиками руху, які підключені до пульта централізованої цілодобової охорони об'єкта; здійснено монтаж автоматичної системи пожежогасіння та автоматичної пожежної сигналізації, що підключене до пульту цілодобового спостереження за установкою пожежної автоматики та проводиться щомісячне технічне обслуговування приладів автоматичної системи пожежогасіння та автоматичної пожежної сигналізації, та по забезпеченню передачі сигналу з установок пожежної автоматики, ведеться відеоспостереження. Камери направлені не тільки на відвідувачів, а й на спеціалістів відділу, для уникнення конфліктних ситуацій.

Аналіз кількості прийнятих громадян та оформлення документів з питання надання послуг реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян вказує на тенденцію зростання кількості замовників послуг, так у 2014 році – 6921 послуга, 2015 - 10 675, 2016  - 13446.

Як бачимо, саме ці послуги користуються найбільшим попитом серед громадян.

Всього протягом року відділом прийнято громадян та оформлено документів 29 673, з яких: з питання реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування 14 347, видано довідок 10 968, опрацьовано запитів 4 358. Розглянуто 56 звернень громадян, опрацьовано 4 038 службових документів. Надійшло доходів районного у місті бюджету на суму 156 921,61 грн.

Сьогодні перед суспільством стоїть одна з найбільших проблем – потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів місцевого самоврядування та інших органів влади. Відповідно до сучасних вимог щодо організації роботи виконавчих органів ради кінцевим результатом є спрощення всіх дозвільних процедур, прозорість та відкритість в діяльності влади, ліквідація будь-яких підстав до корупційних дій. Саме це має за мету ідея створення – відділу реєстрації місця проживання громадян.