Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний веб-сайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Управління праці та соціального захисту населення


 



Гугуєва Світлана Володимирівна

Посада: Начальник управління праці та соціального захисту населення
Освіта: вища
Загальний стаж37 років, стаж служби в органах місцевого самоврядування - 27 років
Телефон: 405-62-02
Дні та часи прийому громадян: щопонеділка з 10.00 - 17.00, управління праці та соціального захисту населення - вул. С.Перовської, 16а

Структура управління

Відділ Керівник Телефон
Начальник управління Гугуєва Світлана Володимирівна 405-69-58
Приймальня   405-62-02
Апарат управління:
Перший заступник начальника управління Смольська Ірина Олександрівна 440-17-46
Заступник начальника управління Басенко Тетяна Станіславівна 440-17-42
Державні соціальні інспектори Дегтярьова Ірина Вікторівна 405-57-08
Головний спеціаліст, юрист Пилипенко Олена Василівна 440-17-46
Відділи:
Бухгалтерського обліку Пономаренко Галина Анатоліївна 405-57-08
Виплати соціальних допомог і компенсацій Владимирова Тетяна Вікторівна 405-72-62
Прийому громадян Могильченко Наталія Анатоліївна 440-17-42
Прийняття рішень щодо грошових виплат Осипенко Світлана Володимирівна 405-72-62
Нагляду за призначенням та виплатою пенсій Ляхова Людмила Леонідівна 405-72-82
Соціального захисту населення Насінник Олена Георгіївна 405-54-29
Праці та соціально-трудових відносин   405-72-82
Автоматизації та персоніфікованого обліку пільгових категорій населення Бреус Світлана Миколаївна 440-17-46
 В межах своєї компетенції управління праці та соціального захисту населення здійснює такі функції:
  1. забезпечення громадян з інвалідністю засобами пересування та реабілітації;
  2. забезпечення ветеранів війни санаторно-курортними путівками;
  3. надання грошової компенсації особам з інвалідністю внаслідок війни за невикористані санаторно-курортні путівки;
  4. забезпечення громадян з інвалідністю спецавтотранспортом;
  5. виплата грошової компенсації на транспортне обслуговування (бензин, ремонт та техобслуговування);
  6. ведення бази даних об'єктів соціально-культурного призначення щодо безперешкодного доступу до них громадян з обмеженими фізичними можливостями;
  7. ведення бази даних осіб, які потребують забезпечення протезами та засобами реабілітації і пересування (інвалідні коляски, палиці, милиці, стоїки);
  8. забезпечення громадян пільгової категорії хлібом за зниженими цінами;
  9. видача пільгових проїзних талонів для проїзду у транспорті;
  10. оформлення документів для поселення громадян в будинки-інтернати;
  11. оформлення документів для встановлення опіки над недієздатними громадянами;
  12. соціальний супровід осіб, звільнених з місць позбавлених волі та бездомних громадян;
  13. здійснення персоніфікованого обліку громадян пільгових категорій, ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
  14. оформлення документів на поховання для працездатних осіб, які тимчасово не працювали;
  15. оформлення документів на поховання учасників бойових дій (крім жертв нацистських переслідувань);
  16. направлення учасників антитерористичної операції на психологічну реабілітацію та на професійне навчання;
  17. взяття на облік внутрішньо переміщених осіб та оформлення відповідних довідок;
  18. здійснення державного нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;
  19. встановлення статусу відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» члена сім’ї загиблого (померлого) військовослужбовця;
  20. встановлення статусу відповідно до Закону України «Про жертви нацистських переслідувань»;
  21. видача пільгових посвідчень:
    • інвалід війни;
    • учасник війни;
    • сім'я загиблого (померлого) ветерана війни;
    • жертви нацистських переслідувань;
    • ветеран праці.
  22. організація та розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції управління, вживає відповідні заходи щодо усунення причин, які викликають скарги.
  23. контроль за дотриманням суб'єктами господарювання законодавства про працю, про охорону праці, про колективні договори і угоди, за своєчасною виплатою заробітної плати та проведенням атестації робочих місць за умовами праці;
  24. призначення та виплата встановлених законодавством соціальних допомог, компенсацій:
    • допомога у зв’язку з вагітністю та пологами;
    • допомога при народженні дитини;
    • на дітей одиноким матерям;
    • на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням;
    • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям;
    • державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
    • державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, державна соціальна допомога на догляд;
    • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
    • надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги;
    • допомога по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу;
    • тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;
    • щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка доглядає за особою, яка досягла 80-річного віку;
    • про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
    • державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» та оплату послуг із здійсненням патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя;
    • надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, рідкого та твердого пічного побутового палива;
    • надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.
  25. здійснення прийому заяв та повного пакета документів для надання одноразової грошової допомоги за рахунок коштів районного бюджету;
  26. проведення обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, які звернулись до виконкому міської ради та до виконкому районної у місті ради за наданням матеріальної допомоги за рахунок бюджетних коштів;
  27. Підготовка пакета документів для надання матеріальної допомоги:
    • учасникам бойових дій в антитерористичної операції на сході України;
    • дітям хворим на злоякісні новоутворення.
  28. перевірка щодо визначення права громадян на призначення всіх видів допомог, субсидій та правильності і повноти наданої ними інформації про доходи та майновий стан, контроль за цільовим використанням бюджетних коштів, передбачених для виплати допомог та субсидій;
  29. бухгалтерський облік по виплаті державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій, пільг відповідним категоріям населення, забезпечення своєчасності та точності банківських операцій, складання кошторисів доходів і видатків державного, обласного та місцевого бюджетів відповідно до бюджетних призначень та контроль за їх використанням.