Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний веб-сайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Керівний склад виконкому

Дуванова Оксана Миколаївна

Керуюча справами виконкому Саксаганської районної у місті ради

     

Народилася: у 1966 році в  м. Кривому Розі

Освіта: вища. У 1987 році закінчила Криворізький державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка та методика початкового навчання». У 2017 році закінчила ПВНЗ «Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій» за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування»

Стаж роботи: загальний стаж роботи 25 років, з них в органах місцевого самоврядування 15 років (стаж державної служби).

На службі у виконкомі Саксаганської районної у місті ради з 2002 року.

Працювала на посадах завідуючої відділами: з питань внутрішньої політики, організаційним.
У серпні 2010 року затверджено на посаді керуючої справами виконкому районної у місті ради.

Приймальня: (0564) 64-41-41

Дні та часи прийому громадян: щосереди з 10:00 до 12:00, з 15:00 до 17:00

Повноваження за розподілом посадових обов'язків:

  1. 1. В межах делегованих повноважень організовує та координує роботу виконавчо-го комітету та його апарату, контролює виконання регламенту роботи ради та її виконавчого комітету, забезпечує взаємодію між структурними підрозділами виконавчого комітету ради, здійснює координацію роботи та контроль у напрямках: проходження служби в органах місцевого самоврядування у виконкомі районної у місті ради, діловодства, вдосконалення форм і методів оброки документів, розгляду звернень громадян та запитів на інформацію, здійснення бухгалтерського обліку, ведення Державного реєстру виборців та реєстру територіальної громади, надання адміністративних послуг та послуг в режимі «єдиного вікна»; організовує збереження архівного фонду виконкому; аналізує та контролює стан матеріально-технічного забезпечення виконавчого комітету.
  2. 2. Здійснює організаційне, правове, матеріально-технічне забезпечення діяльності виконавчого комітету районної у місті ради.
  3. 3. Вносить пропозиції голові районної у місті ради щодо структури та штатного розпису виконавчого комітету районної у місті ради.
  4. 4. Координує підготовку засідань та нарад виконавчого комітету районної у місті ради.
  5. 5. Контролює підготовку та виконання планів роботи виконавчого комітету районної у місті ради, формування планів засідань виконавчого комітету районної у місті ради, редагування, реєстрацію та видачу розпорядчих документів голови районної у місті ради, виконавчого комітету районної у місті ради та їх своєчасне розсилання адресатам.
  6. 6. Контролює підготовку проектів рішень виконавчого комітету, розпоряджень голови районної у місті ради, дотримання порядку роботи з документами.
  7. 7. Організовує та контролює розроблення інструктивних матеріалів з діловодства, вдосконалення форм і методів обробки документів, впровадження комплексної автоматизації у діловодстві.
  8. 8. Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства у структурних підрозділах виконкому районної у місті ради спрямовує роботу з цього питання у підвідомчих підприємствах, установах, організаціях району.
  9. 9. Координує роботу з розроблення зведеної номенклатури справ, формування централізованого архіву.
  10. 10. Аналізує та контролює стан матеріально-технічного забезпечення виконкому
  11. 11. Здійснює координацію, контролює та проводить роботу щодо запобігання, протидії та виявлення корупції у виконкомі районної у місті ради.
  12. 12. Забезпечує та контролює функціонування системи управління якістю та системи управління інформаційною безпекою у виконкомі районної у місті ради.
  13. 13. Забезпечує гласність у роботі виконавчого комітету районної у місті ради, контролює розміщення матеріалів на офіційному веб-сайті виконкому районної у місті ради та реалізацію прав громадян на звернення з використанням мережі Інтернет.
  14. 14. Контролює порядок надання адміністративних послуг та послуг в режимі «єдиного вікна».
  15. 15. Контролює формування та актуальність інформаційних ресурсів сайта "Криворізький ресурсний центр".
  16. 16. Визначає потреби та пріоритетні напрямки підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб виконавчого комітету районної у місті ради.
  17. 17. Організовує, за дорученням голови районної у місті ради, та відповідно до діючого законодавства, здійснення заходів, пов'язаних з підготовкою та проведенням референдумів і виборів до органів державної влади та місцевого самоврядування, зборів громадян за місцем їх праці та проживання.
  18. 18. Контролює підготовку матеріалів структурними підрозділами виконкому районної у місті ради щодо нагородження заохочувальними відзнаками усіх рівнів.
  19. Координує проведення семінарів-нарад з керівниками органів самоорганізації населення, питання про заохочення керівників органів самоорганізації населення району.
  20. 20. Спрямовує та контролює роботу:
    • - організаційного відділу;
    • - загального відділу;
    • - відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи (у тому числі у частині ведення військового обліку працівників виконкому Саксаганської районної у місті ради);
    • - відділу бухгалтерського обліку (крім питань фінансово-господарської діяльності);
    • - відділу ведення Державного реєстру виборців;
    • - відділу інформатизації;
    • - відділу реєстрації місця проживання громадян.
  21. 21. Керуюча справами виконкому районної у місті ради з метою своєчасного поно-влення бази даних Державного реєстру виборців та реєстру територіальної гро-мади в межах своїх повноважень забезпечує взаємодію виконкому Саксагансь-кої районної у місті ради з:
    • - Саксаганським районним судом м. Кривого Рогу;
    • - Саксаганським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Криворізького міського управління юстиції у Дніпропетровській області;
    • - комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Саксаганському районі»;
    • - військовою частиною 3011 Центрального оперативно-територіального об'єднання Національної гвардії України;
    • - Саксаганським районним відділом в м. Кривий Ріг Головного управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області.
  22. 22. Очолює:
  23. - експертну комісію;
  24. - комісію сприяння додержання законодавства про свободу совісті та релігійні організації;
  25. - щодо функціонування системи управління якістю у виконкомі Саксаганської районної у місті ради;
  26. - комісію для перевірки наявності документів з грифом "Для службового користування", зберігання та використання печаток і штампів, бланків суворої звітності;
  27. - комісію із загальнообов'язкового державного соціального страхування;
  28. - організаційний комітет з питань заохочення керівників органів самоорганізації населення;
  29. - комісію з питань знищення персональних даних;
  30. - координаційну раду щодо запобігання і протидії корупції виконкому Саксаганської районної у місті ради.