Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Криворізьке північне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Інформація стосовно діяльності органів ДПС України та роз'яснень податкового та митного законодавства

Зі старту одноразового декларування громадянами задекларовано різноманітні активи вартістю 157,2 млн гривень

ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/526520.html повідомила наступне.

З початку кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування громадянами України задекларовано активів загальною вартістю 157,2 млн гривень.

Загальна сума задекларованого збору склала 7,3 млн грн. Станом на 17.11.2021 до бюджету вже надійшло  6,7 млн гривень.

Нагадаємо, що громадяни України, які мають активи, що не були оподатковані належним чином, можуть добровільно пройти одноразове (спеціальне) декларування, сплатити одноразовий збір та легалізувати такі активи. Податкова амністія розповсюджується, зокрема, на такі активи у вигляді грошових коштів, валютних цінностей, цінних паперів, рухомого та нерухомого майна в Україні та закордоном.

Одноразове добровільне декларування доходів є правом, а не обовʼязком громадянина. Виключно за власним бажанням особа може задекларувати свої активи, які раніше не були оподатковані.

Декларація подається до Державної податкової служби України безпосередньо платниками через Електронний кабінет.

До подання одноразової декларації платник має розмістити кошти в національній або іноземній валютах на спеціальному рахунку, що може бути відкритий в банках України.

Детальніше з порядком одноразового (спеціального) добровільного декларування можна ознайомитися тут.

 

 

Електронний кабінет – це сучасний та зручний спосіб взаємодії платників з податковою службою.

Від своєчасної сплати податків залежить стан наповнення бюджетів усіх рівнів, соціально-економічний розвиток кожного регіону і держави в цілому, а отже – і добробут наших громадян.

Електронний кабінет надає платникам широкий спектр електронних послуг, за допомогою яких вони можуть комфортно реалізовувати свої права і обов’язки дистанційно, не відволікаючись від основної діяльності.

Для зручності користувачів функціонал Електронного кабінету постійно оновлюється.

Так, зокрема платники вже мають змогу за допомогою Електронного кабінету:

- подати повідомлення про використання єдиного рахунку (далі – Є-рахунок) та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

- отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

- використовувати платіжні системи ГЕРЦ (міський єдиний розрахунковий центр) та Свіфт Гарант (крім існуючих);

- отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;

- реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;

- доповнити облікові даних інформацією про види діяльності (КВЕД).

Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua або через офіційний вебпортал ДПС. Робота у приватній частині Електронного кабінету відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису чи печатки.

Також для користувачів на офіційному вебпорталі ДПС України розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Електронного кабінету.

Крім того, платники можуть звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 8).

Розвиток і діджиталізація сервісів стоять на шляху підвищення рівня добровільної сплати податків.

Електронний кабінет – це сучасний та зручний спосіб взаємодії платників з податковою службою, це комфортне виконання юридичними і фізичними особами своїх зобов’язань зі сплати податків!

Про це повідомила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Чуб Ганна.

 

З початку 2021 року контакт-центром ДПС надано відповіді на 812,9 тис. звернень платників

Протягом січня – жовтня 2021 року Контакт-центром ДПС надано відповіді на 812,9 тис. звернень фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості звернень на 766,2 тис. надано відповіді у телефонному режимі, на 9,2 тис. – електронною поштою і факсом, 0,1 – з використанням автовідповідача та 37,4 тис. чатом в месенджерах.

Найчастіше платники зверталися з питань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податку на доходи фізичних осіб, стану обробки електронної звітності, податку на додану вартість, єдиного податку та порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР).

Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. З початку року фізичні та юридичні особи здійснили понад 2,6 млн відвідувань ЗІР.

База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня – жовтня 2021 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 1131 уніфікованих запитання-відповіді та внесено 1326 у новій редакції.

Нагадуємо, що приєднатися до чатів ДПС можна:

- з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/;

- з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР) https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/525692.html

 

Про застосування пільг з ПДВ

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє звертає увагу, що 28 жовтня 2021 року набрала чинності постанова від 20.10.2021 № 1084 «Про внесення змін до Порядку звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання та ввезення на митну територію України товарів і послуг, передбачених для власних потреб дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав і представництв міжнародних організацій в Україні, а також для використання особами з числа дипломатичного персоналу дипломатичних місій та членами їх сімей, які проживають разом з ними».

Нею вносяться зміни до Порядку № 1240, зокрема, щодо механізму застосування пільг з податку на додану вартість, встановлених міжнародними договорами України, обов’язковість яких надана у встановленому законодавством порядку, щодо гуманітарної допомоги, яка закуповується та надається на митній території України дипломатичними представництвами, консульськими установами іноземних держав і представництвами міжнародних організацій в Україні

Що змінилося відповідно до Постанови?

Визначено механізм застосування пільг з податку на додану вартість щодо гуманітарної допомоги, яка закуповується та надається на митній території України дипломатичними представництвами, консульськими установами іноземних держав і представництвами міжнародних організацій в Україні.

Упорядковано порядок звільнення від оподаткування податком на додану вартість для представництв міжнародних організацій відповідно до міжнародних договорів України операцій, пов’язаних з будівництвом/ремонтом/реконструкцією будинків, придбанням чи орендою приміщень.

Викладено у новій редакції форму заяви про відшкодування сум податку на додану вартість дипломатичним місіям, особам з числа дипломатичного персоналу та членам їх сімей.

Започатковано подання окремого реєстру документів для відшкодування ПДВ за товари/послуги, визнані гуманітарною допомогою (додаток 2 до заяви).

Розширено перелік документів, які є підставою для виплати щомісячного відшкодування сум ПДВ, у тому числі за товари/послуги, визнані гуманітарною допомогою.

Визначено порядок обміну інформацією між Мінсоцполітики та ДПС щодо повідомлення про надані донорами - дипломатичними представництвами, консульськими установами іноземних держав і представництвами міжнародних організацій в Україні товари/послуги, визнані гуманітарною допомогою.

Дії дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав і представництв міжнародних організацій в Україні у разі надання гуманітарної допомоги:

- для започаткування процедури визнання товарів/послуг гуманітарною допомогою відповідно до Закону України «Про гуманітарну допомогу» необхідно звертатись до Мінсоцполітики.

- для отримання відшкодування сум податку на додану вартість у разі надання гуманітарної допомоги, до територіального органу податкової служби за місцем реєстрації установи потрібно подавати:

заяву та Додаток 2 до заяви «РЕЄСТР поданих документів на зазначену в заяві суму для відшкодування податку на додану вартість, сплаченого донорами - дипломатичними представництвами, консульськими установами іноземних держав і представництвами міжнародних організацій в Україні за товари/послуги, визнані гуманітарною допомогою», з обов’язковим наданням засвідчених уповноваженою особою дипломатичної місії копій документів, поданих/отриманих до/від Мінсоцполітики (письмова пропозиція донора про надання гуманітарної допомоги, документи із зазначенням вичерпного переліку товарів/послуг, які подаються для визнання їх гуманітарною допомогою, рішення про визнання гуманітарною допомогою тощо).

Важливо: підставою для відшкодування ПДВ дипломатичним представництвам, консульським установам іноземних держав і представництвам міжнародних організацій в Україні є оригінали документів (товарні чеки, податкові, видаткові накладні, платіжні доручення, документи, що засвідчують факт надання послуг тощо) та засвідчені уповноваженою особою дипломатичної місії копій документів, поданих/отриманих до/від Мінсоцполітики (письмова пропозиція донора про надання гуманітарної допомоги, документи із зазначенням вичерпного переліку товарів/послуг, які подаються для визнання їх гуманітарною допомогою, рішення про визнання гуманітарною допомогою тощо), надані до територіального органу податкової служби за місцем реєстрації установи у встановлені терміни.

Звертаємо увагу, що заява про відшкодування сум податку на додану вартість дипломатичним місіям, особам з числа дипломатичного персоналу та членам їх сімей за новою формою подається, починаючи з 28.10.2021.

До уваги дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних організацій в Україні інформація Мінсоцполітики стосовно визнання вантажів (товарів)/послуг гуманітарною допомогою розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства соціальної політики за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/20969.html

Нагадаємо, що 20 жовтня Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 1084 «Про внесення змін до Порядку звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання та ввезення на митну територію України товарів і послуг, передбачених для власних потреб дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав і представництв міжнародних організацій в Україні, а також для використання особами з числа дипломатичного персоналу дипломатичних місій та членами їх сімей, які проживають разом з ними».

Постанова набрала чинності 28 жовтня 2021 року (у зв’язку з її опублікуванням цього дня в «Урядовому кур’єрі» № 207).

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/526538.html

Натисніть для перегляду повного тексту документа