Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Маленькі дослідники природи

Найбільш сприятливий період для роз’яснення завдань екологічного виховання – це дитинство. Маленька дитина пізнає світ із відкритою душею й серцем. Яким буде її ставлення до цього світу, чи навчиться вона бути господарем, який любить і розуміє природу – залежить від її виховання в сім’ї  та дитячому садку. Усе, чого діти навчилися у дошкільному закладі, які вміння й навички опанували – буде доброю основою для подальшого життя.

Саме з метою розвитку у вихованців комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №264 комбінованого типу» Криворізької міської ради дослідницько-пошукової діяльності, створюються  оптимальні умови для розвитку дослідницьких умінь дітей, практичного пізнання ними навколишнього світу і впорядкування їхніх уявлень про явища, об’єкти довкілля та їх взаємозалежність.

У своїй роботі вихователі закладу використовують різноманітні форми роботи: спостереження, бесіда, досліди, експерименти, ігрові проблемні ситуації та інші. У ході проведення дослідів  в середніх та старших групах  вихователі створюють ситуації успіху для кожної дитини. Так, діти середньої групи №3 завітали до лабораторії професора Чудакова, де зустріли героїв мультфільму «Фіксики». Шпуля та Нолик розповіли про чарівні властивості води, грунтів та створили «чарівний» вулкан з різнокольорової водички.

Вихованці групи №11  побували у космічній подорожі, де дізналися про силу тяжіння, дослідили реакцію взаємодії барвників та рідини, спостерігали як Земля обертається навколо Сонця та своєї осі.

Вихователі молодших груп досліджували повітря, його властивості, значення для життя людей та інших живих організмів, виховували дбайливе ставлення до довкілля.

Широке використання дитячого експериментування у різних сферах життєдіяльності дошкільників дає змогу максимально реалізувати потребу наших вихованців у нових враженнях, знаннях, самоствердженні.

Правильно організована пошуково-дослідницька діяльність з дітьми дошкільного віку є завжди результативною. Результативність полягає в тому, що діти:  мають упевненість у своїх силах і здібностях;  самостійно знаходять альтернативні шляхи пошуку;  розвивають чуттєвий досвід, нетрадиційне мислення; навчаються висловлювати оригінальні ідеї; намагаються самостійно розв’язати проблеми.

Педагогічний колектив закладу бажає  всім отримувати позитивні результати   від піклування про навколишнє середовище. про свій рідний край.