Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Відбувся теоретичний семінар «Основні аспекти застосування Положення про атестацію педагогічних працівників»

Атестації педагогічних працівників – справа дуже відповідальна, адже від її повноти, об’єктивності та правильності вчинених дій атестаційною комісією залежить не лише зростання професійності педагогічних працівників, а й можливість уникнути порушення їхніх прав та законних інтересів.

Теоретичний семінар «Основні аспекти застосування  Положення про атестацію педагогічних працівників», який  проведений 27.10.2023 на базі опорного закладу району з питань атестації. Семінар був присвячений новому Положення про атестацію педагогічних працівників, введеному в дію з 01.09.2023. Його слухачами стали секретарі атестаційних комісій закладів освіти  Саксаганського району, заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої та позашкільної освіти, вихователі методисти закладів дошкільної освіти.

В ході заходу розглядалися загальні положення та питання щодо  організації атестації педагогів у 2024 році. Особлива увага зверталась на зміни, внесені до Положення щодо процесу атестації, його осучасненню, умовам, порядку і строкам  проведення атестації,  розширенню  повноважень атестаційної комісії  I рівня щодо присвоєння (підтвердження) кваліфікаційних категорій і педагогічних звань, демократизації дій педагогів та їхнім правам.

Допомагали розбиратися з нововведеннями стосовно атестації провідний спеціаліст сектору з освітньої, виховної, кадрової роботи та охорони дитинства відділу освіти Олена Мельник, консультанти комунального закладу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Криворізької міської ради Людмила Лавренко та Тетяна Федоренко, заступник директора з навчально-виховної роботи Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів №19 Тетяна Пархоменко.

Семінар викликав велику зацікавленість педагогів, його учасники отримали відповіді на ті запитання, які вимагали роз’яснень.