Про надання матеріальної допомоги дітям, які мають статус «Дитина, постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів»
З метою забезпечення соціального захисту дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів; відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 року №268 «Про затвердження Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів», рішення міської ради від 21. 12. 2016 №1182 «Про затвердження Програми соціального захисту окремих категорій мешканців м. Кривого Рогу на 2017–2022 роки», зі змінами, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради затвердив рішення від 19. 02. 2020 № 71 «Про затвердження Порядку надання матеріальної допомоги дітям, які мають статус «Дитина, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів»».
Згідно з Порядком матеріальна допомога надається один раз на рік у розмірі 5 000, 00 грн на кожну дитину віком до 18 років, а в разі навчання за денною формою у вищих навчальних закладах І-ІV рівнів акредитації та професійно-технічних закладах – до закінчення навчання в них, але не пізніше досягнення дитиною 23-річного віку.
Допомога надається одному з батьків (законному представнику або повнолітній дитині), які перебувають на обліку в районних управліннях праці та соціального захисту населення і на момент подання заяви проживали на території міста Кривий Ріг(безперервно) протягом трьох років.
Які документи необхідні для отримання матеріальної допомоги?
- Заява та згода на обробку персональних даних, які подаються до районного управління праці та соціального захисту населення.
- Якщо на момент звернення заявника дитині виповнилося 18 років, але вона продовжує навчатися, до заяви додається довідка з місця навчання (термін дії довідки складає один місяць з дня видачі).
- Паспорт, у тому числі у формі ID-картки з витягом з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (у разі його наявності);
- Довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, за виключенням заявників, у яких паспорт громадянина України оформлений у формі ID-картки; крім осіб, які через релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та мають відмітку в паспорті про відмову від його прийняття.
- Рішення виконкому районної в місті ради про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів;
- Свідоцтво про народження дитини;
- Документ, що підтверджує родинні стосунки в разі, якщо діти та їх батьки мають різні прізвища;
- Рішення суду або виконкому районної в місті ради про призначення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників);
- Довідку встановленого зразка про взяття районним управління на облік внутрішньо переміщеної особи. У разі переміщення містом, внутрішньо переміщена особа додатково надає довідку (довідки) про перебування на обліку в іншому (інших) районному управлінні, що підтверджує проживання в місті протягом трьох років (якщо відповідна інформація відсутня в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб).
Виплата матеріальної допомоги заявнику здійснюється департаментом шляхом перерахування коштів через банківську установу. В окремих випадках виплата здійснюється через касу департаменту після пред’явлення одержувачем паспорта, у тому числі у формі ID-картки, з витягом з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (у разі його наявності).
Дітям, які одночасно належать до декількох пільгових категорій, матеріальна допомога надається за однією з них на вибір заявника, окрім допомог, що передбачені для дітей з інвалідністю.
Заяви та документи приймаються щороку до 01 грудня.
За більш детальною інформацією звертатись до управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради, за адресою вул. Софії Перовської 16А, II поверх, каб. № 203, тел. 405-74-94 або багатоканальний телефон 94-72-42 (напрямок 3), з понеділка по п’ятницю з 8.30 до 12.30 та з 13.00 до 17.00.