Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Реєстр територіальної громади – спрощення отримання послуг

Майже чотири роки кропіткої праці працівників відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Саксаганської районної у місті ради, щоб мешканці району могли скористатися усіма перевагами Реєстру територіальної громади та мали можливість отримувати весь спектр публічних послуг комфортно та швидко.

Отже, нагадаємо про унікальні можливості Реєстру територіальної громади.

1.     Визначення поняття.

Реєстр територіальної громади (далі РТГ) — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.

2.     Ідея створення.

У 2003 році Верховною Радою прийнятий Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», який ввів правило добровільної реєстрації громадян за місцем проживання або перебування. Так, для здійснення обліку міграції населення та встановлення точної кількості осіб, що проживають на певній території, виявлення основних шляхів їх переміщення було з 2017 року за завданням міського голови запроваджено програмне забезпечення «Електронний реєстр територіальної громади м. Кривого Рогу», основна ідея якого спрямована на створення єдиного інформаційного простору та передумов для переходу на електронний документообіг.

3. Переваги електронних даних.

Якщо дані про особу будуть внесені в РТГ, при зверненні до державних органів та організацій не потрібно буде подавати довідку про реєстрацію місця проживання особи, так як обмін цією інформацією відбуватиметься без залучення громадян. Тобто РТГ — це доступність та зручність надання адміністративних послуг, оптимізація та підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування. За умови ефективного налагодження обміном інформації в РТГ вдасться скоротити час подачі документів, зменшити їх кількість та кількість процедурних дій, підвищити якість надання адміністративних послуг.

Наприклад, таких послуг:

- видача паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше та в зв'язку з втратою;

- виплата соціальних допомог;

-  голосування на виборах та таке інше.

4. Приховані можливості.

Реєстр територіальної громади — система вирішення питань. Наразі надано доступ до Реєстру управлінню праці та соціального захисту населення, яке може отримувати відомості про реєстрацію місця проживання особи безпосередньо з Реєстру при оформленні допомог та територіальні Центри адмінпослуг «Віза», що дає змогу подавати документи на отримання паспорту у вигляді ІД-картки без довідки з місця реєстрації.

Кожна особа має право на доступ до своїх персональних даних, внесених до РТГ.

Для оновлення, внесення чи уточнення інформації в Реєстрі територіальної громади мешканцям Саксаганського району звернутись до відділу реєстрації місця проживання громадян Саксаганської районної у місті ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, буд. 32, каб. 112.

Нагадуємо, що відділ реєстрації місця проживання громадян на період карантину здійснює обслуговування замовників послуг виключно за попереднім записом.

Мешканці району з питання реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання можуть звернутися до відділу поштою або онлайн, а саме:

- e-mail: [email protected];

- skype: [email protected];

- портал державних послуг: https://igov.org.ua/;

- надіслати письмово засобами поштового зв’язку: 50071, м.Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 32;

- залишити у спеціальній скрині у фойе 1 поверху.

Усі необхідні консультації можливо отримати за телефоном 94-82-15 щоденно (окрім суботи та неділі) з 08-30 до 16-30.