Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Звітуємо територіальній громаді: управління праці та соціального захисту населення

 Управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради надає інформацію про роботу  управління протягом січня-листопада 2019 року.        

З огляду на отримання соціальних гарантій у напрямку пільгового забезпечення населення району управлінням праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради у звітному періоді активно проводилась робота, спрямована на забезпечення оформлення пільг та компенсацій пільговій категорії мешканців району, зокрема учасникам антитерористичної операції.

Як наслідок, у звітному періоді 1286 учасників бойових дій скористались правом на отримання 75% пільги.

Особлива увага приділялась сім’ям загиблих учасників АТО. На підставі заявлених прохань щодо вирішення питання лікування та оздоровлення членів сім’ї загиблих забезпечено двох осіб путівками з числа членів сімей загиблих, щодо ремонту житлового приміщення – одну сім’ю. В управлінні налагоджено тісну співпрацю з кожною такою сім’єю, починаючи з надання допомоги в організації поховання, формування пакета документів на отримання матеріальної допомоги, оформлення статусу сім’ї загиблого військовослужбовця, вирішення соціально-побутових питань. На кожного загиблого військовослужбовця складено соціальний паспорт, в якому зазначено всю необхідну інформацію про сім’ю та її потреби.

Районною робочою групою здійснюється перевірка правомірності проживання внутрішньо переміщених осіб на території району та отримання ними соціальних виплат в районі. Наразі в районі на обліку перебуває 1592 внутрішньо переміщених особи, а здійснення моніторингу проживання дало змогу відстежувати факт від’їзду до основного місця проживання та припинення виплати соціальної допомоги. Внаслідок проведених перевірок проживання в районі осіб, які внутрішньо переміщуються, припиняється виплата адресної допомоги.

Управлінням праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради широко висвітлюється інформація стосовно діяльності управління у засобах масової інформації та на офіційному вебсайті виконкому районної у місті ради з актуальних питань. Ведеться роз’яснювальна робота із громадянами безпосередньо під час прийому та під час зустрічей спеціалістів управління з трудовими колективами району. Так, у звітному періоді надано для друку у Криворізькій міській комунальній газеті «Червоний гірник» сім інформацій про повідомну реєстрацію колективних договорів підприємств, установ району та стан виробничого травматизму і профзахворювань на підприємствах району.

На офіційному вебсайті виконкому районної у місті ради оновлюється інформація з основних питань діяльності управління у разі змін у чинному  законодавстві. Станом на 01. 12. 2019 надано 148 інформацій.

Крім того, протягом звітного періоду надано для друку у електронному журналі «Саксаганський вісник» шість статтей за напрямком діяльності управління.

В управлінні постійно здійснюється контроль за своєчасним виконанням службових документів та звернень громадян. Порушень терміну виконання підготовки відповідей на звернення громадян немає. Забезпечується якість розгляду звернень, зворотній зв’язок із заявником, надання ґрунтовних роз’яснень на порушені питання. Станом на 01. 12. 2019 до управління на розгляд надійшло 1583 звернення (за звітний період 2018 року – 1331).

Станом на 01. 12. 2019 управлінням опрацьовано 4 804 службові документи (у 2018 році – 5 245). Створено 8 435 документів (у 2018 році – 11671).

Протягом звітного періоду управлінням підготовлено 21 проєкт розпорядження голови районної у місті ради, сім проєктів рішень районної у місті ради, 59 проєктів рішень виконкому районної у місті ради.

З січня 2019 року для призначення субсидії, як виняток, складено 1102 акта, перевірено 4 710 справ одержувачів державної соціальної допомоги, направлено 16 730 запитів до Криворізької центральної міжрайонної державної податкової інспекції та Державної фіскальної служби України, МВСУ Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області територіального сервісного центру № 1248. У 2019 році виявлено 118 порушень щодо надання недостовірної інформації про доходи та майновий стан одержувачів субсидій, що призвело до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму       246 789,70 грн. У результаті вжитих заходів до державного бюджету повернуто 186 355,47 грн.

Управлінням праці та соціального захисту населення постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед мешканців  району стосовно призначення житлових субсидій. Протягом січня -  листопада 2019 року проведено 28 зустрічі з трудовими колективами та мешканцями району, кількість присутніх, які отримали інформацію –  1 382 особи. Інформування мешканців району про порядок призначення житлових субсидій та зміни у чинному законодавстві із зазначеного питання проводиться постійно через офіційний вебсайт виконкому районної у місті ради, засоби масової інформації, шляхом використання телефонної «гарячої» лінії, проведення зустрічей, виготовлення інформаційних матеріалів. Здійснюється щоденний прийом громадян у зручний для населення час з метою своєчасного призначення житлових субсидій та державних соціальних допомог.

Для надання консультацій з питань призначення субсидії в управлінні діє «гаряча» телефонна лінія. За консультацією по призначенню субсидії на опалювальний період 2019-2020 років станом на 01. 12. 2019 звернулось 1366 мешканців району, за консультацією стосовно призначення соціальних допомог та субсидій з січня 2019 року – 2026 осіб.

З 01. 10. 2019 розпочато прийом документів на опалювальний сезон 2019-2020 років, станом на  01. 12. 2019 прийнято 1967 комплектів документів для призначення субсидії (у тому числі опрацьовано заяв та декларацій в електронному вигляді – 173). Станом на 01. 12. 2019 житлові субсидії отримує 8 999 сімей.

Відповідно до рішення виконкому Криворізької міської ради від 14. 12. 2016 № 497 «Про спрощення процедур надання адміністративних, інших публічних послуг у Центрі надання адміністративних  послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» та його територіальних підрозділах» з 29. 12. 2016 управлінням здійснюється прийом документів для призначення різних видів державних соціальних допомог за одним пакетом документів через Центр надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу». З початку 2019 року управлінням прийнято 64 комплекти документів, в результаті опрацювання 62 сім’ям призначено державні соціальні допомоги: в тому числі при народженні дитини (62), вагітності та пологам (1), двом сім’ям - допомогу багатодітним родинам .

Станом на 01. 12. 2019 закуплено 27 санаторно-курортних путівок для чорнобильців віднесених до І категорії. Для оздоровлення учасників антитерористичної операції заключено 27 договорів на суму 191 670,80 грн з санаторіями України.

На 01. 12. 2019 вісім сімей отримали послуги щодо здійснення реабілітаційних заходів для дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27. 03. 2019  № 309 «Про затвердження Порядку використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу» на суму 134 156,92 грн, а заключено всього 16 договорів на суму  308 670,92 грн.

У місті активно працює «Соціальне таксі». Основною метою у наданні послуги є поліпшення соціального обслуговування ветеранів війни, одиноких непрацездатних громадян та осіб з інвалідністю, які не можуть самостійно пересуватися або пересуваються за допомогою милиць, палиць, візків.

З липня 2019 року до списку включено і стала доступною послуга «Соціальне таксі» для дітей, які хворі на дитячий церебральний параліч та онкозахворювання, без обмеження кількості поїздок. Управлінням праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради протягом 2019 року щомісяця надаються оновлені списки громадян з обмеженими фізичними можливостями до комунальних установ «Будинок милосердя» та «Будинок-інтернат «Затишок» з метою використання права на отримання цієї послуги.

Станом на 01. 12. 2019 видано 2004 направлення для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації згідно з медичними показаннями.

Не залишаються поза увагою сім’ї, де виховуються діти з інвалідністю та онкохворі діти. На виконання додаткових заходів із соціального захисту та реалізації муніципального проєкту «Найкраще – дітям» управлінням праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради пропонується таким сім’ям соціальний дисконт – знижка на вартість товарів, послуг, що надаються суб’єктами господарювання у сфері торгівлі, надання медичних послуг, продажу лікарських засобів. В районі соціальною дисконтною карткою «Найкраще – дітям» користуються 717 сімей, де виховуються діти з інвалідністю та онкохворі діти.

У зв’язку з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги надається часткова компенсація. Так, з початку 2019 року прийнято понад 29 813 заяв від мешканців району та введено у електронну базу даних на виплату зазначеної допомоги.

Станом на 01. 12. 2019 перевірено 820 пенсійних справ нового призначення та 1516 пенсійних справ, за якими проведено перерахунки пенсій. Крім того, перевірено 1475 особових рахунків з питання допомоги на поховання, 176 особових рахунків з питання виплати пенсії, не одержаної пенсіонерами у зв’язку зі смертю.

З метою подальшого вдосконалення роботи управління щодо забезпечення якості надання соціальних послуг та державних гарантій, підтримки найвразливіших категорій, запобігання нецільового використання коштів та підвищення рівня соціального захисту громадян, своєчасно опрацьовуються зміни у чинному законодавстві.

Проводиться широка інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення з напрямків діяльності управління.