Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Реєстрація права власності на житлове приміщення

Відповідно до п. 23, 24 Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затвердженого Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16 грудня 2009 року № 396, орган приватизації приймає рішення про передачу квартир, жилих приміщень у гуртожитках, кімнат у комунальних квартирах у власність громадян. На підставі вказаного рішення орган приватизації видає свідоцтво про право власності, яке підлягає обов'язковій реєстрації в органі державної реєстрації прав.

Державна реєстрація прав власності на приватизоване житло проводиться відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Згідно із вказаним Законом України – державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – це офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Для державної реєстрації прав заявник подає оригінали документів, необхідних для відповідної реєстрації, та документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав.

У разі коли оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, що їх видають, заявник подає копії документів, оформлені такими органами відповідно до законодавства.

У разі коли особа, речові права, обтяження речових прав якої підлягають державній реєстрації, звільнена від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав, документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав, не подається.

У такому разі заявник пред’являє документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав, з якого державним реєстратором, уповноваженою особою виготовляється копія, що додається до документів, поданих для державної реєстрації прав.

Таким чином, громадяни, яким необхідно зареєструвати право власності на нерухоме майно, у тому числі свідоцтво про право власності на нерухоме майно внаслідок його приватизації, мають право звернутися до:

- управління з питань реєстрації виконавчого комітету Криворізької міської ради: вул. Героїв АТО, буд. 30, телефони: 92-03-35, 92-03-22; e-mail: [email protected];

- Центру адміністративних послуг «Віза»: пл. Молодіжна, буд. 1, телефон «гарячої лінії»  0-800-500-459; e-mail: [email protected];

- територіального підрозділу Центру адміністративних послуг «Віза»: вул. Володимира Великого, буд. 32, каб. 119, телефон: 405-73-40;

- комунального підприємства Дніпропетровської обласної ради «Криво-різьке бюро технічної інвентаризації»: вул. Героїв АТО, буд. 34; тел. 493-08-07, 74-56-30.

- державних нотаріусів у державних нотаріальних конторах та приватних нотаріусів, розташованих у кожному районі міста.