Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний веб-сайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Звітуємо територіальній громаді: управління праці та соціального захисту населення

Діяльність управління праці та соціального захисту населення спрямована на реалізацію заходів щодо надання допомоги у вирішенні соціальних питань пенсіонерам, особам з інвалідістю, ветеранам війни, праці, жертвам нацистських переслідувань, дітям війни, сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісті) військовослужбовців, звільненим у запас реабілітованим як жертви політичних репресій, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, внутрішньо переміщеним особам, сім’ям, що втратили годувальника, сім’ям з дітьми, дітям, позбавленим батьківського піклування, малозабезпеченим та іншим громадянам, які цього потребують.

Відділом прийому громадян постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед мешканців району стосовно призначення житлових субсидій та інших видів допомог. Протягом січня-жовтня 2018 року проведено 14 зустрічей з трудовими колективами та мешканцями району, кількість присутніх, які отримали інформацію – 577 осіб. Інформування мешканців району про порядок призначення житлових субсидій та зміни у чинному законодавстві із зазначеного питання проводиться постійно через офіційний веб-сайт виконкому районної у місті ради, засоби масової інформації, шляхом використання телефонної «гарячої» лінії, проведення зустрічей, виготовлення інформаційних матеріалів. Здійснюється щоденний прийом громадян у зручний для населення час з метою своєчасного призначення житлових субсидій та державних соціальних допомог.

Станом на 01. 11. 2018 за консультацією на «гарячу» телефонну лінію управління стосовно призначення субсидій на опалювальний період 2017-2018 років звернулось 13 237 мешканців району, за консультацією стосовно призначення соціальних допомог та субсидій з початку 2018 року – 25 834 особи.

Прийнято з початку 2018 року – 14 900 комплектів документів для призначення субсидії (у тому числі опрацьовано заяв та декларацій в електронному вигляді – 404), на опалювальний період 2018-2019 років прийнято 2325 комплектів документів для призначення субсидії (у тому числі опрацьовано заяв та декларацій в електронному вигляді – 404). Станом на 01. 11. 2018 житлові субсидії призначено 9770 сім’ям.

Відділом здійснюється прийом документів для призначення різних видів державних соціальних допомог за одним пакетом документів через Центр надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу». Станом на 01. 11. 2018 управлінням прийнято та опрацьовано 196 комплектів документів, в результаті опрацювання 193 сім’ям призначено державні соціальні допомоги: при народженні дитини (193), по вагітності і пологам (12), на дітей одиноким матерям (2), відмовлено у призначенні допомоги при народженні дитини при народженні дитини п'яти сім'ям.

Відділом прийняття рішень щодо грошових виплат протягом зазначеного періоду призначено державних допомог та компенсацій у кількості – 3711 шт., здійснено перевірку щодо законності та правильності призначення державних допомог та передано для здійснення виплати – 3711 державних допомог, перевірено справ одержувачів житлової субсидії у кількості – 17820,  підготовлено особових справ заявників (перегляд справ щодо права на розгляд комісією, повноту наданих документів, оформлення довідки-пропозиції) до розгляду комісією виконкому районної у місті ради по вирішенню питань, пов’язаних з наданням населенню субсидій і державних допомог, як виняток, у тому числі переміщеним особам – 3052. В управлінні працює комісія виконкому районної у місті ради по вирішенню питань, пов’язаних з наданням населенню субсидій і державних допомог. За звітний період проведено 47 засідання комісії (підготовлено 47 планів засідання та відповідно 47 протоколів засідань комісії), підготовлено 3052 витяги з протоколів засідань комісії щодо призначення державних допомог, внутрішньо переміщеним особам, в тому числі адресної допомоги на проживання.

В межах звітнього періоду відділом виплати державних соціальних допомог і компенсацій опрацьовано більш як 20000 особових справ одержувачів субсидій, щодо права на призначення субсидії.

Майже 12000 домогосподарств станом на 01. 11. 2018 отримують субсидію. Перераховано до організацій-надавачів послуг та одержувачам субсидій коштів у сумі 7 162 053,23 грн. ( тому числі монетизація), субсидію на тверде паливо на суму 6500,00 грн.

Для призначення субсидії, як виняток, державними соціальними інспекторами перевірено 4735 справ одержувачів державної соціальної допомоги та направлено до Криворізької центральної міжрайонної державної податкової інспекції та Державної фіскальної служби України, МВСУ Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області територіального сервісного центру № 1248 19 752 запити. З початку 2018 року виявлено 77 порушень щодо надання недостовірної інформації про доходи та майновий стан одержувачів субсидій, що призвело до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 623 096 грн. У результаті вжитих заходів до державного бюджету повернуто 554 964,45 грн.

З огляду на отримання соціальних гарантій у напрямку пільгового забезпечення населення району відділом автоматизації та персоніфікованого обліку пільговим категоріям населення у січні-жовтні 2018 року активно проводилась робота, спрямована на забезпечення оформлення пільг та компенсацій пільгових категорій мешканців району. На 01. 11. 2018 на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків зареєстровано 20 612 осіб. Щоденно спеціалістами управління ведеться прийом та надаються консультації щодо пільг передбачених чинним законодавством.

Кожного місяця спеціалістами управління проводиться робота по звірянню розрахунків щодо вартості послуг наданих особам пільгових категорій району з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг

В межах звітного періоду до управління звернулося 213 осіб з числа внутрішньо переміщених осіб яких було взято на облік та занесено до Єдиної бази переміщених осіб. Скасовано 12 довідок внутрішньо переміщених осіб

На даний час одна особа з числа учасників АТО проходить професійне навчання за спеціальністю водій категорії «В». Сума по договору 7086,13 грн.

Також управлінням укладено договори з лікувальними установами на отримання учасниками АТО психологічної реабілітації. Дев’ять осіб (в тому числі дві особи з інвалідністю) вже пройшли таку реабілітацію, 2 особи мають пройти оздоровлення в листопаді 2018 року. Сума за договорами 86 688 грн.

На даний час сформовано та надіслано до Дніпропетровського обласного центра по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат 24 пакети документів для виплати одноразової допомоги на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю в наслідок війни на суму 30 864 грн. Також виплачена допомога на поховання 32 непрацюючих громадян на суму 10 814,24 грн.

На виконання рішення Криворізької міської ради від 10. 01. 2018 № 9 «Про затвердження Порядку надання різних видів пільговим категоріям мешканців м. Кривого Рогу» за даний період часу було прийнято 374 заяви від учасників бойових дій на виплату одноразової допомоги у розмірі 5000 грн.

Відділом соціального захисту населення проводиться робота по забезпеченню ветеранів війни талонами на міжміський проїзд, видачі посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, членам загиблих сімей, громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, укладенню договорів на санаторно-курортне лікування, виплати компенсації замість санаторно-курортного лікування, оформленню ветеранів і осіб з інвалідністю в будинки-інтернати, консультаційна робота з роз'яснення видів пільг особам з інвалідністю і ветеранам війни. Спеціалістами відділу опрацьовано 39 двосторонніх договорів на виготовлення протезно-ортопедичних засобів реабілітації на загальну суму 759 661 грн., 98 тристоронніх договорів на виготовлення протезно-ортопедичних засобів реабілітації на загальну суму 1 728 190 грн., укладено 19 договорів на санаторно-курортне лікування постраждалих від Чорнобильської катастрофи на загальну суму 129 618 грн., Виплачено компенсацію за невикористану санаторно-курортну путівку 18 громадянам на загальну суму 8 658 грн. Оздоровлено 47 учасників АТО на загальну суму 384 742 грн., 26 осіб з інвалідністю на загальну суму 177 322 грн., шість осіб з інвалідністю з наслідками травм і захворюванням хребта та спинного мозку на загальну суму 124 110 грн. Проведено прийом заяв від 30 011 громадян Саксаганського району відповідно до Порядку проведення часткової компенсації вартості послуг тепло- або водопостачання та водовідведення окремим категоріям мешканців міста у зв’язку з підвищенням тарифів на комунальні послуги Національною комісією, що здійснює державне регулювання і у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого рішенням виконкому Криворізької міської ради від 23. 12. 2016 № 554.

Протягом року працівники відділу здійснювали мобільний прийом згідно з графіком роботи Мобільного офісу Центру надання адміністративних послуг «Віза».

Протягом 10 місяців 2018 року спеціалістами відділу праці та соціально-трудових відносин проведено перевірок з питань охорони праці - 7, з них 4 – спільно зі страховим експертом з охорони праці відділу страхових експертів з охорони праці Криворізького відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області. За результатами перевірок керівникам підприємств, установ та закладів надано рекомендації щодо усунення 47 виявлених порушень нормативних актів з охорони праці, які станом на 01. 10. 2018 усунено. Взято участь у роботі 4 комісій зі спецрозслідування нещасних випадків на виробництві. Проведено обстеження 144 суб’єктів господарювання (фізичних та юридичних осіб) щодо впровадження мінімальної заробітної плати. З перевірених суб’єктів господарювання у 139 (180 чол.) заробітна плата виплачується на рівні мінімального розміру заробітної плати та прожиткового мінімуму, у 5 (352 чол.) – вище від рівня мінімального розміру та прожиткового мінімуму. Серед перевірених суб’єктів не виявлено порушників чинного законодавства з дотримання мінімальних гарантій з оплати праці. Районною робочою групою з питання легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу на 270 об’єктах бізнесу. Станом на 01. 10. 2018 зареєстровано 17 колективних договорів підприємств, установ та організацій району, змін і доповнень до вже діючих колективних договорів – 47.

Станом на 01. 11. 2018 за підсумками звітних періодів надано 8 статтей про виробничий травматизм в районі та про повідомну реєстрацію колективних договорів на підприємствах та в установах району для друку у Криворізькій міській комунальній газеті «Червоний гірник». Станом на 01. 11. 2018 проведено 3 засідання районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення.

Відділ нагляду за призначенням та виплатою пенсій здійснює контроль за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій Криворізьким центральним об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області. Станом на 01.11. 2018 перевірено 865 пенсійні справи нового призначення та 1075 пенсійних справ, за якими проведено перерахунки пенсій, 14 пенсійних справ, за якими проведено призначення (перерахунки) пенсій за рішеннями суду. Крім того, перевірено 1315 особові рахунки з питання допомоги на поховання, 217 особові рахунки з питання виплати пенсії, не одержаної пенсіонерами у зв’язку зі смертю.

Проведено роз’яснювальну роботу у семи трудових колективах, щодо запровадження пенсійної реформи в Україні.