Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

У додатку «Дія» планують запустити електронну прописку

«Дія» – це концепція «держави у смартфоні», де планують об’єднати всі державні послуги в одному сервісі. Проєкт створили на замовлення Міністерства цифрової трансформації.

На порталі вже можна отримати 27 публічних послуг онлайн, зокрема:

- стати підприємцем, змінити вид діяльності чи припинити її;

- оформити довідку про несудимість;

- подати позов до суду;

- зареєструвати авто або отримати послуги, пов'язані із документами водія;

- оформити низку ліцензій, дозволів чи отримати витяги з реєстрів.

Також громадяни можуть перевірити наявну інформацію про себе із 5 держреєстрів:

- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- Державний реєстр речових прав на нерухоме майно;

- Єдиний державний реєстр зареєстрованих транспортних засобів та їх власників МВС;

- Державний земельний кадастр;

- Державний реєстр обтяжень рухомого майна.

Для цього на порталі "Дія" необхідно зареєструватися у власному Кабінеті громадянина. Таким чином, кожен охочий отримає доступ до інформації винятково про себе.

У Кабінеті громадянина доступні документи, що відображаються у мобільному застосунку "Дія", - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та посвідчення водія. Доступний цифровий паспорт громадянина України у вигляді ID-картки. Пізніше буде доступний біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон.

Найближчим часом на порталі з'явится оптимізована послуга з прописки дитини онлайн. Батьки дитини зможуть заповнити заяву на порталі і змінити реєстрацію місця проживання.

У додатку «Дія» планують додати електронну прописку. Вже дуже скоро з'явиться сервіс, який зможе показувати саме місце реєстрації тих осіб, які мають ID-картки, у додатку «Дія» та на порталі. Саме та інформація, яка є в реєстрі, буде з'являтися в електронному вигляді.

Для отримання послуг на порталі "Дія" необхідно мати ЕЦП (КЕП), а також можна авторизуватися за допомоги сервісу id.gov.ua. Після успішної реєстрації зможете користуватися держпослугами онлайн.