Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Нова поштова адреса - нова реєстрація місця проживання

Адреса ідентифікує об'єкт нерухомого майна щодо його місця розташування. Присвоєння або зміна вже існуючої адреси здійснюється як для житлових будинків, адміністративних, господарських, промислових, побутових споруд або їх частин, так і для підприємств, кооперативів, автозаправних станцій тощо.

Наявність поштової адреси є необхідною умовою для здійснення будь-якої операції з нерухомістю (укладення договору купівлі-продажу, оренди або внесення в заставу та таке інше).

У багатоквартирних будинках чітко визначена поштова адреса кожної квартири.

Інша справа у приватних будинках. Такі домоволодіння, за часту, юридично мають одну спільну адресу і декількох власників.

Складність питання полягає в тому, що таке домоволодіння перебуває у власності громадян на праві спільної часткової або спільної сумісної власності.

Співвласники майна, що є у спільній сумісній власності, володіють і користуються ним спільно, якщо інше не встановлено домовленістю між ними. Розпорядження майном, що є спільній сумісній власності, здійснюється за згодою всіх співвласників.

Отже, і при спільній частковій власності і при спільній сумісній власності потрібна згода інших співвласників на право володіння, користування та розпорядження майном.

Все це породжує постійні скандали, нестерпне життя і, найголовніше, що ніхто із співвласників не відчуває себе повноцінним господарем свого житла.

З метою усунення незручностей, все частіше співвласники вирішують привласнити окремі поштові адреси нерухомому майну.

Обов’язковим є реєстрації нової поштової адреси у Державному реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно.

Після отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, відділ реєстрації місця проживання громадян виконкому Саксаганської районної у місті ради наголошує мешканцям району на необхідність перереєструвати своє місце проживання.

Для чого, Ви можете звернутися до відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Саксаганської районної у місті ради щоденно (крім суботи та неділі) з 09.00 до 16.15, вівторок з 09.00 до 20.00 за адресою: вулиця Володимира Великого, буд. 32, каб. 112 з відповідним пакетом документів, а саме:

- заява за відповідною формою;

- документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт, посвідка на тимчасове або постійне проживання в Україні).

- квитанція про сплату адміністративного збору;

- документи, що підтверджують право на проживання в житлі (ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи, у тому числі, документи, що підтверджують привласнення поштової адреси);

- військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).