Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Звітуємо територіальній громаді: уповноважена особа для організації та проведення процедур закупівель виконкому Саксаганської районної у місті ради

Звіт містить інформацію щодо основних напрямків діяльності уповноваженої особи, результати здійснення закупівель через електронну систему закупівель у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).

Основін терміни:

-  допороги - допорогова закупівля під час здійснення закупівлі товарів і послуг, вартість яких є меншою за вартість  200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. У разі здійснення допорогових закупівель і якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою і не дорівнює  для товару (товарів), послуги (послуг) - 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону;

надпороги – закупівлі товарів, робіт та послуг за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. відкриті торги, переговорна процедура. В таких випадках відповідно до статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, переговорна процедура закупівлі.

- економія – різниця між очікуванною вартістю закупівлі та найбільш економічно вигідною пропозицією.

У звіті наведена інформація щодо закупівель, які здійснює виконком Саксаганської районної у місті ради як замовник в розумінні Закону.

Закупівлі товарів, робіт і послуг для виконкому Саксаганської районної ради  згідно розпорядження голови районної у місті ради від 17. 05. 2018 року № 121-р здійснює уповноважена особа.

Відповідно до статті 4 Закону всі закупівлі здійснюється згідно затвердженого річного плану закупівель. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.

Відповідно до статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом – з 17. 05. 2018 по 30. 11. 2018 складено 48 протокольних рішень.

СФЕРА ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В ЦИФРАХ

Запланована річна сума закупівель з урахуванням змін станом на 01. 12. 2018 року складає 6360,4 тис. грн., в тому числі: допорогові закупівлі складають 2976,03 тис. грн., надпорогові -3384,36 тис. грн.

Відсоток виконання річного плану закупівель від запланованої суми складає 99,25 %.

Всього за 11 місяців 2018 року укладено 204 договори, в тому числі за результатами:

відкритих торгів -7 (6- тендерний комітет, 1-уповноважена особа)

переговорної процедури – 3 (2- тендерний комітет, 1-уповноважена особа).

На веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено звіти про укладені договори – 165 (92- тендерний комітет, 73-уповноважена особа)

ТОП закупівель за 11 місяців 2018 року- з найвищим % економії коштів: 1. Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів благоустрою)- економія 221,222 тис. грн.- процедура проведена тендерним комітетом.

2. Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (охорона обєктів)- економія 181,069 тис. грн.-процедура проведена тендерним комітетом.

Загальна сума економії в результаті проведених відкритих торгів складає 413,037 тис. грн.

Станом на 30. 11. 2018 року сформовано  річний план закупівель на 2019 рік та розроблено тендерні документації для проведення наступних процедур:

- Послуги таксі (транспортні послуги), очікувана вартість 1198320,00 грн., згідно статті 12 Закону, процедура закупівлі – відкриті торги; орієнтовний початок процедури закупівлі- грудень 2018 року

- Охоронні послуги, очікувана вартість 702000,00  грн., згідно статті 12 Закону, процедура закупівлі – відкриті торги; орієнтовний початок процедури закупівлі- грудень 2018 року

- Послуги з прибирання, очікувана вартість  456 915,00 грн., згідно статті 12 Закону, процедура закупівлі – відкриті торги; орієнтовний початок процедури закупівлі- грудень 2018 року.

- Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікувана вартість 880745,00 грн., згідно статті 12 Закону, процедура закупівлі – переговорна; орієнтовний початок процедури закупівлі- грудень 2018 року.

- Електрична енергія, очікувана вартість  281090,47 грн., кількість 120080 кВт/год, згідно статті 12 Закону, процедура закупівлі – відкриті торги; орієнтовний початок процедури закупівлі- листопад 2018 року.

15. 11. 2018 року розпочато процедуру відкритих торгів на  закупівлю електричної енергії (постачання).

Закупівля електричної енергії на відкритих торгах буде здійснюватись у зв’язку зі вступом в дію Закону України «Про ринок електричної енергії», відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469), які починають діяти з 01. 01. 2019 року (рекомендації НКРЕКП для забезпечення потреб держави або територіальної громади стосовно закупівлі електричної енергії на 2019 рік).

З метою підвищення ефективності діяльності в сфері публічних закупівель пройшла курс навчання «Публічні закупівлі в Україні: від теорії до практики. Особливості проведення процедур відкритих торгів та допорогових закупівель будівельних робіт, капітального та поточного ремонту» за навчальною програмою для спеціалістів у сфері здійснення публічних закупівель на базі ТОВ «Навчально-консалтинговий центр «Закупівлі».

Важливі зміни у 2018 році в нормативно-правовій сфері регулювання публічних закупівель:

Із прийняттям закону № 4738-д повноваження Держаудит служби у сфері моніторингу закупівель розширилися. Закон зобов’язав замовників реагувати на рекомендації і зауваження в обов’язковому порядку. Технічно це стало можливим завдяки появі в ProZorro електронного кабінету Держаудитслужби, через який здійснюється моніторинг публічних закупівель. В ProZorro запрацювала система, яка автоматично шукає підозрілі закупівлі та відправляє їх на моніторинг державним аудиторам. Це дозволить аудиторам виявляти недобросовісних держзамовників на ранніх стадіях закупівлі та боротися із тендерними правопорушеннями.