Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Криворізьке північне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Платіжне доручення для перерахування коштів за ліцензії на оптову торгівлю тютюновими виробами: заповнення поля «Призначення платежу»

Відповідно до п. 3.7 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22 реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України.

Порядок заповнення поля «Призначення платежу» платіжного доручення при сплаті податків і зборів визначено Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24 липня 2015 року № 666 зі змінами і доповненнями (далі – Порядок № 666).

Згідно з п. 1 Порядку № 666, зокрема, при сплаті (стягненні) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:

◄ у полі № 1 – друкується службовий код (знак) «*» (ознака платежу);

◄ у полі № 2 – друкується розділовий знак «;» та код виду сплати (формат ссс – тризначне число);

◄ у полі № 3 – друкується розділовий знак «;» та один з нижченаведених реквізитів:

код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);

2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (завжди має       10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);

реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами (завжди має 9 цифр);

◄ у полі № 4 – друкується розділовий знак «;» та роз’яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі. Кількість знаків, ураховуючи зазначені вище поля і розділові знаки, обмежена довжиною поля «Призначення платежу» електронного розрахункового документа системи електронних платежів Національного банку України, при цьому використання символу «;» не допускається;

◄ у полях № 5 – 7 – друкується розділовий знак «;», поля не заповнюються;

При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками.

Коди видів сплати визначено у додатку до Порядку № 666, зокрема, для сплати суми податків і зборів/єдиного внеску визначено код 101.

Приклад заповнення поля «Призначення платежу» платіжного доручення для перерахування коштів за ліцензію на оптову торгівлю тютюновими виробами за 2020 рік: «*;101;код платника;сплата за ліцензію на оптову торгівлю тютюновими виробами за 2020 рік;;;».

 

До уваги платників рентної плати за користування надрами!

ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/433604.html повідомила наступне.

Відповідно до пункту 252.20 статті 252 Податкового кодексу України податкові зобов’язання з рентної плати за користування надрами для видобування руд заліза за ІІІ квартал 2020 року обчислюються:

● 12,00, якщо середня вартість залізної руди за індексом IODEX 58 % FE CFR China, що офіційно визначений світовим інформаційним агентством Platts, за податковий (звітний) період становить 70 і більше доларів США;

● 11,00, якщо середня вартість залізної руди за індексом IODEX 58 % FE CFR China, що офіційно визначений світовим інформаційним агентством Platts, за податковий (звітний) період становить менше 70 доларів США.

 

У ДПС відбудеться міжнародна конференція «Реалізація плану BEPS в Україні»

24 – 25 вересня 2020 року за ініціативи Державної податкової служби України відбудеться міжнародна конференція  «Реалізація плану BEPS в Україні».

У заході візьмуть участь представники Державної податкової служби України, Міністерства фінансів України, Міністерства закордонних справ, податкових органів іноземних держав, Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), Офісу технічної допомоги Департаменту казначейства США, Внутрішньоєвропейської організації податкових адміністрацій (IOTA), Міжнародного валютного фонду, Національного університету Державної податкової служби України, провідних аудиторських компаній, народні депутати України.

Перший день конференції буде присвячено шляхам реалізації плану дій BEPS в Україні. Зокрема, розглядатимуться питання контролю за міжнародними транзакціями та останні процедурні зміни на виконання вимог плану дій BEPS. Учасники нададуть фахову оцінку реалізованих Україною кроків плану дій BEPS.

Темою другого дня стане трансфертне ціноутворення. Будуть обговорені питання контролю за трансфертним ціноутворенням в Україні, надані оцінки законодавчим змінам в Україні, які зроблені у цьому напрямі. Учасники також поділяться міжнародним досвідом та основними аспектами контролю за трансфертним ціноутворенням.

Конференція відбудеться в онлайн-режимі.

Довідково.

План дій BEPS (Base Еrosion and Profit Shifting) – проект Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР)/ «Групи двадцяти» з вирішення проблем розмивання (заниження) податкової бази та переміщення прибутків, який був представлений ОЕСР та затверджений у вересні 2013 року на саміті голів держав G20. Зазначений План містить 15 кроків, результатом опрацювання яких буде надання країнам внутрішніх та міжнародних інструментів, за допомогою яких права щодо оподаткування будуть приведені у відповідність до економічної діяльності міжнародних корпорацій.

 

Затверджено норми втрат нафтопродуктів під час їх приймання, зберігання, відпуску, перевантаження та транспортування

Повідомляємо, що 07.08.2020 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 року № 686 (далі – Постанова № 686), якою затверджено норми втрат нафтопродуктів під час їх приймання, зберігання, відпуску, перевантаження та транспортування (далі – Норми втрат).

Так встановлено максимально допустимі втрати нафтопродуктів під час їх приймання, зберігання, відпуску, перевантаження та транспортування автомобільним, залізничним, морським і річковим та трубопровідним транспортом.

Норми втрат поширюються на нафтопродукти, що класифікуються за кодами згідно з УКТ ЗЕД.

Норми втрат встановлені для однієї кліматичної зони для всієї території України та двох періодів року, а саме: осінньо-зимовий період – з 01 жовтня по   31 березня та весняно-літній період – з 01 квітня по 30 вересня.

Норми втрат нафтопродуктів визначаються для операцій: приймання, відпуску, перевантаження, зберігання та транспортування (автомобільним, залізничними, трубопровідним транспортом, суднами морського і річкового транспорту).

Застосування норм втрат нафтопродуктів є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання (підприємств, установ, організацій та фізичних осіб – підприємців), що провадять хоча б один з таких видів економічної діяльності, як закупівля, транспортування, зберігання та реалізація нафтопродуктів на території України.

Норми втрат є граничними і застосовуються тільки у випадку встановлення фактичної нестачі нафтопродуктів.

Списання нафтопродуктів у межах норм втрат до встановлення факту нестачі забороняється.

Норми втрат нафтопродуктів не поширюються:

► на нафтопродукти, які приймаються та здаються поштучно (фасована продукція, яка транспортується або зберігається в герметичній тарі, запаяна із застосуванням герметиків, ущільнювачів тощо), а також які зберігаються в резервуарах підвищеного тиску;

 на обсяги нафтопродуктів у резервуарах автозаправних станцій (у частині їх зберігання);

 на транзитні перевезення.

При цьому, у цих нормах термін «втрати нафтопродуктів» означає зменшення кількості (за умови збереження якості в межах встановлених вимог) із причин, пов’язаних з їх фізико-хімічними властивостями, втратою внаслідок випаровування в процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування такого товару (продукції) або з іншої причини, пов’язаної з природним результатом (до втрат нафтопродуктів не відносяться втрати нафтопродуктів, обумовлені порушенням вимог технічних регламентів, правил технічної експлуатації, зберігання).

Постанова № 686 опублікована у офіційному виданні «Урядовий кур’єр» від 07.08.2020 № 151.

 

З початку року громадяни Дніпропетровщини задекларували понад 5 мільярдів гривень доходу

За підсумками деклараційної кампанії громадянами Дніпропетровської області та особами, які провадять незалежну професійну діяльність, за вісім місяців поточного року подано 41,2 тис. декларацій про майновий стан і доходи за 2019 рік. Про це повідомила начальник управління податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.

Загальна сума задекларованого ними оподатковуваного доходу – 5 млрд 6,6 млн грн, що на 576,4 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. При цьому, до сплати в бюджет нараховано 176,5 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 73,7 млн грн більше, ніж у 2019 році та 25,8 млн грн військового збору, що на 11,9 млн грн більше минулого року.

Доходи у сумі понад 1 млн грн задекларували 340 мешканців Дніпропетровщини, це на 47 платників більше, ніж у минулого року. Сума задекларованого ним доходу склала 3 млрд 149,15 млн грн, на 523,1 млн грн більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Сума податку на доходи фізичних осіб до сплати склала 104,5 млн грн, що на 70,0 млн грн. більше, ніж у минулому році. Сума військового збору до сплати склала 14,5 млн грн, що на 10,5 млн грн більше, ніж у минулому році.

Основними декларантами у 2020 році є громадяни, які отримали майно у спадщину чи подарунок – 2624 особи. Загальна сума задекларованого ними доходу складає 517,3 млн гривень. Дохід від продажу (обміну) рухомого та/або нерухомого майна задекларували 1732 мешканці регіону на суму 484,5 млн гривень. Іноземні доходи у розмірі 763,9 млн грн задекларували 211 мешканців області.

Нагадуємо, що податкові зобов’язання із податку на доходи фізичних осіб та військового збору, визначені фізичними особами у деклараціях, мають бути самостійно сплачені до 1 жовтня 2020 року.

Разом з тим, 5780 мешканців Дніпропетровщини надали декларацію з метою скористатися правом на податкову знижку. Сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету, складає 14,3 млн гривень.

Громадяни, які мають намір скористатися правом на отримання податкової знижки, можуть подати декларацію до кінця поточного року.

 

Увага! Шахраї!

Відділом з питань запобігання корупції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області зафіксовано спроби телефонного психологічного тиску з боку шахраїв на представників підприємницької діяльності Криничанського району з метою незаконного отримання грошових коштів.

Використовуючи номери:

095 5897527

063 9956395

і прикриваючись нібито належністю до податкової служби, злочинці погрожують платникам податків майбутнім ускладненням в їх підприємницької діяльності та вимагають сплачувати грошові кошти, чим відверте дискредитують державних службовців, негативно впливають на їх ділову репутацію та честь. 

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників податків бути обачними, не піддаватися на провокації. У разі виникнення вказаних ситуацій, вчинення протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно звертатись до Національної поліції за телефоном 102.

 

Податківці Дніпропетровщини надають адміністративні послуги мобільно

Мобільний Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) 11 вересня п.р. здійснив виїзд до Вакулівської об’єднаної територіальної громади в Софіївському районі (територія обслуговування Софіївської ДПІ ГУ ДПС).

Виїзд здійснено у складі працівників сектору податкових сервісів та відділу інформаційних технологій ГУ ДПС, а також начальника і фахівців Софіївської ДПІ ГУ ДПС.

Учасникам заходу надано консультації щодо роботи сервісу ДПС України - Електронного кабінету. Це одна з ключових функцій податкової служби – зробити процес роботи з платниками податків максимально автоматизованим та у період карантинного режиму – максимально безпечним. Зазначено, що безкоштовним сервісом «Електронний кабінет» можна скористатись цілодобово, як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв.

Також, платників проінформували:

про графік роботи ЦОП Софіївської ДПІ ГУ ДПС;

перелік документів для підписання ЕЦП та направлення до ДПС відомостей для реєстрації фізичної особи/внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків тощо.

За результатами роботи мобільного ЦОПу у Вакулівській ОТГ Софіївського району прийнято від фізичних осіб 7 заяв за формою 5-ДР про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та 6 заяв про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків за формою 1-ДР., із запитом на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку звернувся 1 ФОП.

Надано консультації: стосовно повернення не вірно перерахованого податку на додану вартість; щодо заповнення податкового розрахунку за формою 1-ДФ в разі відсутності у громадянина РНОКПП; подання податкової декларації про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки згідно пп.166.3.3 п.163.3 ст.163 Податковий Кодекс України; не вірного зарахування земельного податку з фізичних осіб.

Присутнім роздані примірники брошури «Електронний кабінет» та з питань декларування доходів, отриманих у 2019 році громадянами, власниками земельних паїв, які обробляють їх самостійно (одноосібно).

Платники висловили вдячність працівникам мобільного ЦОПу за надану можливість отримати кваліфіковані консультації із визначених ними питань та подати документи на реєстрацію/внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Голова Вакулівської ОТГ Артур Шевцов подякував за можливість для своєї громади отримати послуги та відповідні консультації.

Натисніть для перегляду повного тексту документа