Зняття з реєстрації у гуртожитку
«І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь» (Т. Шевченко)
Закінчення вищого навчального закладу знакова подія у житті кожної людини. Для когось – це привід зітхнути з полегшенням, що нарешті все навчання позаду, інші ж, навпаки, шкодують, що студентські роки промайнули так швидко. І рідний гуртожиток, до якого так звик залишається в «іншому» житті.
Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі документів, які свідчать припинення підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору найму житлового приміщення, строку навчання у навчальному закладі ( у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання).
Для дівчат та осіб жіночої статі дане питання вирішується простіше. Оскільки не потребує зняття з військового обліку.
Мешканець гуртожитку може подати наступні документи для зняття з реєстрації:
- заяву про зняття (видається органом реєстрації);
- документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання ( паспорт у формі книжечки або ID картка);
- квитанцію про сплату адміністративного збору (13 грн 60 коп);
- військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які перебувають на військовому обліку з відміткою про зняття з військового обліку);
Зняття з реєстрації місця проживання здійснюється в день подачі документів. Відповідно до діючого законодавства протягом 30 днів особа повинна зареєструватися за новим місцем проживання.