Зняття з реєстрації на навчання в умовах карантину
«..І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь.» (Т. Шевченко)
Враховуючи подовженні в умовах карантину терміни вступної кампанії 2020, майбутні студенти почали звертатися за «випискою» до відділу реєстрації місця проживання громадян лише з початку вересня. Приємною новиною стало те, що більшість з опитаних на прийомі школярів вступили на бюджет. Очолюють список міст, до яких вступили саксаганці – Київ, Харків, Львів та Дніпро.
Тож, відділ реєстрації місця проживання громадян нагадує, що для зняття з реєстрації потрібно подати наступні документи:
- заяву про зняття (видається органом реєстрації);
- документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання ( ID картка з довідкою);
- квитанцію про сплату адміністративного збору (13 грн 60 коп);
- військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які перебувають на військовому обліку з відміткою про зняття з військового обліку).
На період карантину прийом замовників послуг обмежено. Відділ реєстрації місця проживання громадян здійснює прийом виключно за попереднім записом.
З метою отримання послуги зі зняття з реєстрації місця проживання мешканці району мають можливість записатися на прийом до відділу:
- онлайн через портал державних послуг iGov (https://igov.org.ua/)
- e-mail: [email protected];
- skype: [email protected];
- за телефоном (0564) 94-82-15;
Прийом громадян у відділі здійснюється з 8-30 до 15-30 (з 12-30 до 13-00 санобробка приміщення) щоденно окрім суботи та неділі».
«Здоров’я – це скарб – збережемо його разом!»