Чек, або паперова квитанція?
При зверненні до відділу реєстрації місця проживання за послугою реєстрації/зняття з реєстрації, необхідно надати квитанцію про сплату адміністративного збору. Тепер сплатити адміністративний збір стало набагато простіше.
Особа, я звернулася за отриманням адміністративної послуги має право обрати зручний для себе спосіб підтвердження платежу:
- надати квитанцію в паперовому вигляді (сплатити яку можна в банківському терміналі, що знаходиться у відділі реєстрації місця проживання громадян);
- або повідомити спеціаліста відділу реєстрації, який надає послугу про код квитанції.
Працівник відділу, за допомогою Державного сервісу перевірки квитанцій на сайті: check.gov.ua, перевіряє та роздруковує чек.
Нагадуємо, що на період карантину, мешканці мають можливість записатися на прийом до відділу:
- e-mail: [email protected], за телефоном 94-82-15, 097-768-48-83.
Прийом громадян у відділі здійснюється з 8-30 до 15-30 (з 12-30 до 13-00 санобробка приміщення) щоденно, та кожну другу суботу з 9-00 до 16-00 за адресою: вулиця Володимира Великого 32, каб. 112.
Однак, всі повинні розуміти, що отримання послуги під час карантину, не може бути важливішим за людське життя, тому бережіть себе та своїх рідних.