Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Обставини, про які необхідно повідомляти отримувачам субсидії

Нагадуємо, що отримувачі житлової субсидії несуть повну відповідальність за достовірність та своєчасність надання інформації, яка впливає або може вплинути на право отримувати цю допомогу.

Управлінням постійно проводиться верифікація отримувачів субсидії, пільг та соціальних допомог відповідно до відомостей Міністерства фінансів України. На жаль, надходять дані щодо не повідомлення про наявність автомобілів із датою випуску 5 років (або двох до 15 років), про здійснення покупок понад 50 тис. грн, про наявність депозитів понад 100 тис. грн., а також не повідомлення про зміни в складі домогосподарства або по яких можливі подвійні виплати житлової субсидії (чоловік і дружина за різними адресами отримують субсидію) тощо.

Для уникнення порушень, які призводять до припинення надання субсидії або повернення коштів у зв’язку з її неправомірним отриманням, мешканцям району необхідно дотримуватись таких порад:

Вірно вказувати в декларації всіх зареєстрованих та членів їх сім’ї (незалежно від місця реєстрації).

Не приховувати справжній майновий стан та вчасно інформувати про:

– придбання та витрати протягом року (в т.ч. цінних металів, іноземної валюти чи оплату послуг/робіт) на суму від 50 тис. грн.;

– наявність автомобілів, із дати випуску яких минуло менше 15 років;

– житлові приміщення, які перебувають у володінні;

– вклади на депозитних рахунках на суму понад 100 тис. грн.;

– перебування за кордоном понад 60 днів;

– заборгованості по аліментах понад 3 місяці;

– отримання доходу всіма членами домогосподарства та їх сім’ями понад 25-кратного розміру прожиткового мінімуму (в 2021 році – 2189 грн.);

– настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла (зміна складу зареєстрованих, складу сім’ї членів домогосподарства, працевлаштування або виникнення інших джерел доходів);

– зміну управителя, створення об’єднання, виконавця ЖКП, зміну їх переліку, отримуваних житлово-комунальних послуг, умов надання;

– зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні, а орендарі та внутрішньо переміщені особи – про фактично проживаючих (про їх реєстрацію, зняття з реєстрації);

– зміну соціального статусу членів сім’ї, складу сім’ї (працевлаштування, звільнення, досягнення пенсійного віку, втрата працездатності чи навпаки, укладання або розірвання шлюбу, народження, смерть).

ВАЖЛИВО! В разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства – подаються нові заява та декларація.