Реєстрація місця проживання у гуртожитку
«І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь» (Т. Шевченко)
Закінчення школи - визначальний день у житті кожного школяра. Адже це свято – межа між дитинством і дорослим життям, коли учні підводять підсумки навчальних досягнень. Вступ до Вищого навчального закладу – завжди стресова пора для абітурієнтів, адже вони ось-ось увійдуть у нове життя.
Часто вибір на користь гуртожитку пов'язаний з більш прозаїчними моментами, ніж турбота про особистісний розвиток студента. Житло від закладу, де буде навчатися майбутній студент залишається найбільш доступним варіантом проживання молодої людини в чужому місті, відтак порожніми гуртожитки не будуть ніколи.
Найактуальнішим питанням до відділу реєстрації місця проживання громадян є : «Як зареєструвати місце проживання у гуртожитку?»
Для реєстрації місця проживання у студентському гуртожитку необхідні наступні документи:
- заява про реєстрацію (видається органом реєстрації);
- документ, до якого вносяться відомості про реєстрацію місця проживання ( паспорт у формі книжечки або ID картка);
- квитанцію про сплату адміністративного збору (13 грн 60 коп);
- ордер;
- військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
Окрім самостійності, гуртожиток учить кожного свого мешканця надзвичайно важливому для майбутнього життя правилу: "Твоя свобода закінчується там, де починається свобода іншого".