Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Роль арт-терапії у формуванні гармонійної особистості дитини дошкільного віку

Чи замислювались ви, яким було б наше життя, якби з нього прибрали мистецтво..? Воно стало б сірим та знебарвленим…

Мистецтво – це чудова можливість для малюка «відкритися», невимушено поділитися своїми страхами та емоціями. Адже іноді так важко висловити всі ті емоції, що вирують в душі дитини. Саме арт-терапія допоможе установити душевну гармонію дитини, а також сприяє її успішній соціалізації. Метод арт-терапії є сучасною ефективною технікою, тому що вона не має протипоказань. Метод арт-терапії пов’язують інтелект людини та її почуття, потребу в самореалізації, світ тілесний і світ духовний та сприяють  формуванню гармонійної особистості дитини дошкільного віку.

Арт-терапія у закладі дошкільної освіти – це шлях до психічного здоров'я дитини. Різноманітні заняття мистецтвом сприяють розвитку творчих здібностей дитини, формування у неї правильного світогляду і позитивного світосприйняття. В процесі дитячої творчості, розкривається внутрішній світ дошкільника.

Одними з основних різновидів арт-терапії є: пісочна терапія, ігрова терапія, лялькотерапія, казкотерапія, ізотерапія, глинотерапія, музикотерапія, танцювальна терапія, фототерапія.

Психологи дитячих садків № 190, 194 та 264 поділилися своїм позитивним досвідом використання методу арт-терапії та підкреслили, що суттєва перевага арт-терапії для дітей в тому, що завжди можливо підібрати ту форму, яка найбільш близька та цікава кожній конкретній дитині. Арт-терапія є невід’ємним елементом допомоги дітям з особливими потребами, надає їм можливість розкрити себе як творчу особистість і налагодити процес соціалізації в суспільстві.