Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Криворізька північна ОДПІ повідомляє

Про роботу Криворізької північної ОДПІ щодо розгляду запитів на публічну інформацію

Протягом січня – вересня 2017 року до Криворізької північної ОДПІ надійшло 9 звернень на отримання публічної інформації від фізичних осіб, юридичних осіб та громадських організацій. Основна інформація, що цікавила запитувачів, стосувалась надання адміністративних послуг та надання роз’яснень.

Усі запити були опрацьовані у встановлений чинним законодавством термін.

Також, нагадуємо, що права громадян на звернення регулюється ст. 40 Конституції України та Законом України «Про звернення громадян». Кожен може направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб з метою роз’яснення прав законних інтересів.

 

Про подання звітності з рентної плати

Криворізька північна ОДПІ нагадує, що наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з рентної плати» від 31.05.2017 №545,  внесено зміни до Податкової декларації з рентної плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №719, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03 вересня 2015 року за №1051/27496 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 07.11.2016 №927).

З метою реалізації внесених змін Наказом №545 ДФС розроблено форму Декларації та опис алгоритму контролю для арифметично-логічної перевірки даних документів звітності у процесі його автоматизованої обробки відображення показників в інтегрованих картках платників до них, які починають подаватись з 01 жовтня 2017 року.

 

ДФС: При плануванні перевірок застосовуються виключно ризикоорієнтовані методи

За 8 місяців 2017 року за результатами проведених ДФС перевірок у сфері готівкового обігу застосовано штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму 272,7 млн. грн. Це більше ніж за аналогічний період 2016 року на 35 відсотків.

За даними ДФС, завдяки підвищенню рівня суспільної свідомості збільшилась кількість громадян, які вимагають видачу розрахункових документів під час проведення розрахунків за придбані товари або надані послуги. При цьому почастішали випадки інформування ДФС про такі зловживання з боку суб’єктів господарювання.

Слід зазначити, що органи державної фіскальної служби при організації та проведенні контрольно-перевірочних заходів (як документальних, так і фактичних перевірок) застосовують виключно ризикоорієнтовані методи планування перевірок.

Так, ДФС з метою удосконалення організації контролю за проведенням розрахункових операцій розроблено перелік критеріїв відбору для перевірок суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері готівкового обігу.

Критерії поділені на три ступені ризику: високого, середнього та незначного. Усі без виключення фактичні перевірки в 2016-2017 роках організовані за допомогою розроблених критеріїв.

Найбільше спрацювали такі ризики:

- наявність систематичних порушень Податкового кодексу України, законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні тощо;

- сума виторгів господарського об'єкта є суттєво меншою, порівняно з сумою виторгів інших господарських об'єктів суб'єктів господарювання, які працюють на одній території, займаються однаковим видом діяльності і мають однакові умови для отримання доходу;

- інформація від правоохоронних органів, органів державної влади та громадян щодо порушень вимог законодавства на господарському об'єкті суб'єкта господарювання.

Використання критеріїв відбору для перевірок суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері готівкового обігу, є ефективним інструментом для відбору до перевірки платників податків щодо дотримання вимог чинного законодавства при проведенні розрахункових операцій.

ДФС звертає увагу керівників суб’єктів господарювання на обов’язковість дотримання вимог чинного законодавства України при проведенні готівкових розрахунків за реалізовані товари (надані послуги) та інших операцій з готівкою. 

 

Митницями ДФС викрито порушення митних правил на суму 1,2 млрд. гривень

Станом на 25 вересня 2017 року митницями ДФС порушено понад 23 тис. справ про порушення митних правил на загальну суму 1,2 млрд. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість порушених справ зросла майже на 39%. Так, протягом майже 9 місяців 2016 року було порушено 16,7 тис. справ на суму 1,6 млрд. грн.

Із загальної кількості справ, порушених у цьому році, понад 5 тис. – це ті справи, за якими реально вилучені предмети правопорушень, на суму 519 млн. гривень. За результатами міжнародної взаємодії порушено 502 справи на суму 550 млн. гривень.

Найчастіше митні правила порушували під час переміщення промислових товарів, сировини та матеріалів. Загальна сума вилученого товару складає 379 млн. грн.

Продовольчих товарів та сільгосппродукції вилучено на 42 млн. грн., валюти – на загальну суму 53 млн. грн.., транспортних засобів – 38 млн. гривень.

За вказаний період митницями ДФС у повному обсязі розглянуто 14 тис. справ, за результатами яких накладено 383 млн. грн.. штрафів. До суду передано майже 5,9 тис. справ про порушення митних правил на суму 1 млрд. грн.

Також винесено майже 5 тис. постанов про накладення адміністративного стягнення, за результатами яких накладено штрафів майже на 348 млн. грн. Судами прийнято рішення про конфіскацію товарів на суму 362 млн. грн.

 

Мирослав Продан: З 1 квітня проблема з відшкодуванням ПДВ для бізнесу зникла

З початком впровадження електронного відшкодування ПДВ у бізнесу більше немає проблем із поверненням цього податку. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан 26 вересня під час зустрічі з представниками галузі машинобудування, виробництва турбінного та іншого устаткування – членів Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при ДФС. 

 

Натисніть для перегляду повного тексту документа