Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Криворізька північна ОДПІ повідомляє

Платники Дніпропетровщини задекларували за 2016 рік доходів на суму понад два з половиною мільярда гривень

В рамках кампанії декларування доходів, отриманих у 2016 році, є три важливі дати:

- перша – з 1 січня 2017 року платники податків подають декларації про доходи;

- друга – 1 травня платники закінчують подавати декларації про доходи;

- третя – до 1 серпня платники самостійно сплачують податок із задекларованих доходів.

Нагадуємо, що в межах кампанії декларування доходів впродовж року, громадяни можуть подавати декларації задля отримання податкової знижки.

Як зазначила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Інна Андрущак: «До територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області громадяни та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність подали 43080 декларацій про майновий стан і доходи за 2016 рік, з яких 5992 декларації подано з метою отримання податкової знижки.

Загальна сума задекларованого ними оподатковуваного доходу за 2016 рік становить 2535,94 млн. грн. Слід відмітити, що цьогоріч свої доходи задекларували 189 мільйонерів.

Згідно з поданими деклараціями самостійно визначена до сплати сума податку на доходи фізичних осіб склала 96,99 млн. грн, що на 15,23 млн. грн. більше, ніж минулого року, а військового збору – 14,96 млн. грн., що на 1,9 млн. грн. більше, ніж минулого року Наразі до бюджету вже перераховано 93,553 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та військового збору 14,49 млн. грн.».

Відповідно до норм Податкового кодексу України, відповідальність за порушення порядку заповнення документів податкової звітності, несуть, зокрема, фізичні особи – платники податків та їх законні чи уповноваженні представники у випадках, передбачених законом.

 

Про недопущення корупційних правопорушень та сприяння зміцненню суспільної довіри

Про дотримання Правил етичної поведінки та запобігання корупції в органах ДФС (далі – Правила) йшлося під час професійного навчання з працівниками Криворізької північної ОДПІ.

Правила розроблені з урахуванням вимог Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції» та положень Правил етичної поведінки державних службовців, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 року №65, з метою впровадження високих етичних стандартів поведінки працівників органів ДФС, добросовісного, чесного та професійного виконання ними функціональних обов’язків, а також з метою надання вичерпної інформації про обов'язки працівників щодо недопущення корупційних правопорушень та сприяння зміцненню суспільної довіри.

Під час навчання були розглянуті основні положення Правил та приділено увагу системі підготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації державних службовців. Також, доведено до відома керівників структурних підрозділів щодо проведення підсумкового контролю рівня знань посадових осіб Криворізької північної ОДПІ за напрямом вивчення Правил.

«Правила встановлюють загальні вимоги до етики поведінки працівників органів доходів і зборів України. Дотримуватися Правил працівники повинні як під час виконання своїх службових обов'язків, так і в позаробочий час», - зазначив керівник робочої групи з питань проведення навчальних заходів з вивчення Правил заступник начальника – начальник Софіївського відділення Криворізької північної ОДПІ Володимир Сокол.

 

Платники податків Дніпропетровщини звітують он-лайн

За підсумками серпня поточного року до органів ДФС у Дніпропетровській області надали звіти з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 52020 суб’єктів господарювання та з податку на додану вартість - 18610 суб’єктів господарювання.

Основні переваги звітування он-лайн - це зручність взаємодії із органами ДФС, відсутність черг та економія часу. Таким сервісом ДФС України скористалися 45752 платника Дніпропетровської області, направивши звітність по e-male.

Разом з тим, платники, які подають звітність засобами телекомунікаційного зв’язку, можуть скористатися наступними електронними сервісами ДФС України, зокрема:

- електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», що дає змогу оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу;

- сервіс «Реєстр платників ПДВ» - інформує про зареєстрованих платників ПДВ;

- сервіс «Анульована реєстрація платників ПДВ» допоможе дізнатися про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду;

- сервіс «Електронний кабінет платника податків» - персональне, автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна, зокрема підготувати, заповнити та подати звітність та ін.

Доступ до вказаних сервісів можливий як із веб-порталу ДФС України (http://sfs.gov.ua), так і із субсайту "Територіальні органи ГУ ДФС у Дніпропетровській області" (http://dp.sfs.gov.ua).

 

Зміни до Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату

Криворізька північна ОДПІ доводить до відома платників, що 05.09.2017 набрали чинності зміни до Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату (далі – Порядок), затверджені Наказом Міністерства соціальної політики України і Міністерства фінансів України від 22.05.2017 №842/516 «Про затвердження Змін до Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату» та постановою правління Пенсійного фонду України від 22.05.2017 №10-2 «Про внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 28.03.2016 №6-1» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за №953/30821) (далі – Наказ №842/516)

Порядком визначається механізм обміну інформацією на центральному рівні між Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) та Пенсійним фондом України (далі – ПФУ), а також порядок складання та подання ПФУ запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) щодо надання даних про заробітну плату (дохід) за період з 01 січня 1998 року до 01 липня 2000 року (за наявності) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату.

Суб’єктами інформаційного обміну відповідно до цього Порядку є ДФС та ПФУ.

Структура, формат відомостей, що наведені у розділі III цього Порядку, форма журналу обліку запитів і відповідей, вимоги до захисту інформації та механізм взаємодії інформаційних систем визначаються спільно ПФУ і ДФС та оформляються протоколами обміну інформацією, підготовленими відповідно до цього Порядку.

Звертаємо увагу, що зокрема, у розділі ІV Порядку пункти 5, 6 викладено у новій редакції:

«Пункт 5: відповідь, що надійшла від ДФС до ПФУ, перевіряється на відповідність встановленому формату на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML). Якщо відповідь, що надійшла від ДФС до ПФУ, не пройшла перевірку цілісності та відповідності структурі, затвердженій протоколом, ПФУ в електронній формі інформує про це ДФС. ДФС протягом одного робочого дня, що настає після дня отримання відповідного повідомлення від ПФУ, зобов’язана надати коректно сформовану відповідь замість раніше наданої.

Пункт 6: «Запит вважається неприйнятим та не обробляється, якщо такий запит не пройшов перевірку на відповідність встановленому формату на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) або якщо запит надіслано повторно. Про це ДФС протягом одного робочого дня в електронній формі інформує ПФУ. ПФУ протягом одного робочого дня, що настає після дня отримання відповідного повідомлення від ДФС, надає коректно сформований файл замість раніше наданого.».

Крім того, Наказом №842/516 визначено, що інформація, яка передається, обробляється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і використовується ПФУ виключно з метою призначення пенсії у разі втрати документів про нарахування та виплату заробітної плати (доходу), не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.

Наказ №842/516 опубліковано в офіційному виданні «Офіційний вісник України» від 05.09.2017 №69.

 

Про надання Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування

Криворізька північна ОДПІ нагадує, що при отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) платник податку має право подати на розгляд Комісії Державної фіскальної служби (далі – ДФС), яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації письмові пояснення та/або, копії документів, зазначені у п.п.«в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Таке право зберігається за платником протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у ПН, реєстрацію якої зупинено.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 зі змінами затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (далі – документи).

Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312602 (далі – Повідомлення).

Всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення.

Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини ПН/РК (з відповідними знаками).

Надсилається Повідомлення виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. При цьому повідомлення формується по кожній окремо ПН/РК, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН.

До Повідомлення по кожній ПН в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360102 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄРПН за конкретним критерієм

Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна:

- через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника»;

- через офіційний веб-портал ДФС за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) – за вибором платника самостійно на власний розсуд.

Перша квитанція, яку отримає платник після відправлення Повідомлення та додатку, підтверджує передачу платником документа в електронному вигляді; у другій квитанції визначається статус документу (Прийнято/Не прийнято).

У разі зупинення РК на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником податків – продавцем, що зазначений в РК та ПН, яка коригується.

 

За результатами виявлення порушень з оплати праці бюджети Дніпропетровської області отримали понад 25 мільйонів гривень

«Одним з пріоритетних напрямів роботи фіскальної служби області на сьогодні є легалізація заробітної плати. «Тіньова зарплата» є однією із найбільших проблем сучасної економіки, оскільки нелегальні доходи призводять до значних негативних наслідків не тільки для бюджету держави, а й для самих працівників, позбавляючи їх соціальних гарантій», – зазначила в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Перегудова.

 Проведеними фахівцями фіскальної служби області перевірками з початку 2017 року виявлено 1623 найманих особи, які не оформлені у відповідності до діючого законодавства. За рахунок оформлення трудових відносин з найманими особами роботодавцями за січень-серпень 2017 року забезпечено додаткові надходження з податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску на загальну суму 2 млн. 35 тис.грн.

Також у результаті контрольно-перевірочної роботи, що здійснюються у поточному році за порушення законодавства з оплати праці роботодавцям нараховано 25,2 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб та 578 тис.грн. єдиного соціального внеску.

Тож, ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на необхідність вимагати від роботодавцiв офiційного оформлення трудових вiдносин. Громадяни повинні чітко усвідомлювати, що згода отримувати зарплату «в конвертах» може позбавити їх у майбутньому соціальних гарантій. А легалізація заробітної плати – це, насамперед, гідні умови життя для кожного з нас.

Звернення громадян на особливому контролі у ГУ ДФС у Дніпропетровській області

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

 Впродовж січня-серпня 2017 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 389 письмових звернень громадян, що на 24 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року, з них: 378 заяв, 9 скарг та 2 пропозиції. Безпосередньо до ГУ ДФС у Дніпропетровській області надійшло 306 письмових звернень, з них: 300 заяв та 6 скарг.

Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи (180), інформування про ухилення від сплати податків (51), єдиного соціального внеску (16), реєстрації та обліку платників податків (10), тощо.

Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 30 особистих прийомів, з них - 5 колективних звернень від громадян.

Основні питання, що порушені громадянами під час особистого прийому стосовно: єдиного соціального внеску, ліцензування певних видів підприємницької діяльності, податкової звітності тощо.

Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді. 

 

Натисність для перегляду повного тексту документа