Як зареєструвати місце проживання у студентських гуртожитках:
Ось і пролунав останній дзвоник, і ти вже не учень чи учениця, а майбутній студент.
Студентські роки – це найкращий період у житті кожної людини. Адже чи не єдині «безтурботні» моменти людського життя, коли можна мріяти і здійснювати мрії, робити божевільні вчинки і знаходити нових друзів
Якщо Ви вступили до Вищого навчального закладу в інше місто України і плануєте жити у студентському гуртожитку, необхідно зареєструвати своє місце проживання.
Для реєстрації місця проживання у студентському гуртожитку необхідні наступні документи:
- заява;
- квитанція про сплату адміністративного збору (13 грн 60 коп.);
- документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України у вигляді книжечки чи ІD-картки з витягом);
- договір найму на кімнату у гуртожитку та ордер;
- приписне посвідчення (для юнаків, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку.
Нагадуємо, громадянин України зобов’язаний протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.
Мешканець гуртожитку може подати заяву про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання посадовій особі гуртожитку за місцем проживання.