Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Увага звіт! Про використання коштів по функції ` Органи місцевого самоврядування`

Звіт про використання коштів по функції «Органи місцевого самоврядування» за 2012 рік

 

   По галузі Органи місцевого самоврядування планові показники по загальному фонду на 2012 рік затверджено в сумі 11105,8 тис. грн. Протягом року за рахунок вільного залишку бюджетних коштів уточнено річний план на суму 420,2 тис. грн., а також уточнення здійснено за рахунок КФК 090412 «Інші видатки на соціальний захист населення» – 190,5 тис. грн. Уточнені планові показники по склали 11716,5 тис. грн.

   Касові видатки за 2012 рік склали 11419,4 тис. грн. У розрізі кодів економічної класифікації видатків виконання складає:

        - “Заробітна плата” – уточнений план, касові та фактичні видатки склали– 6941,0 тис.грн. або 100% до плану;

- “Нарахування на заробітну плату” – уточнений план, касові та фактичні видатки склали 2577,9 тис. грн. або 100% до плану;

- “Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м’який інвентар та обмундирування ” – уточнений план – 223,4 тис. грн, касові видатки – 164,3 тис. грн, фактичні – 154,0 тис. грн.

-              “Оплата послуг (крім комунальних)” – уточнений план-1180,8 тис. грн., касові видатки – 1039,7 тис. грн, фактичні видатки – 995,7 тис. грн. (з них: транспортні послуги 584,6 тис. грн., обслуговування та ремонт комп’ютерної техніки, обладнання – 58,9 тис. грн., ліцензійне обслуговування програм – 4,5 тис. грн.,оплата послуг мережі Інтернет – 10,7 тис. грн., створення веб-сайту – 12,6 тис. грн., поточний ремонт приміщень – 99,8 тис. грн., публікація у міській газеті «Червоний Гірник» - 32,0 тис. грн., послуги з охорони приміщення – 99,9 тис. грн.,послуги з утилізації комп’ютерної техніки -7,6 тис. грн., держповірка теплолічильника – 3,9 тис. грн., тощо).

- “Видатки на відрядження” – уточнений план – 40,8 тис. грн., касові та фактичні видатки склали  40,8 тис. грн.

- “Оплата теплопостачання” – касові та фактичні видатки склали 347,0 тис. грн., або 95,1% до уточненого плану (491,2 тис. грн);

- “Оплата водопостачання і водовідведення” – касові та фактичні видатки склали 6,3 тис. грн., або 81,1% до уточненого плану (7,7тис. грн.);

- “Оплата електроенергії” – касові та фактичні видатки склали 123,0 тис. грн. або 99,8% до уточненого плану (123,2 тис. грн.);

- ”Оплата інших комунальних послуг” - касові та фактичні видатки склали 110,0 тис. грн., або 100% до уточненого плану;

   Станом на 01.01.2013 залишки коштів на рахунках по загальному фонду  відсутні.

   Кредиторська заборгованість склала 200,2 тис грн.У тому числі: «Предмети, матеріали, обладнання, та інвентар» - 59,1 тис. грн., з них:

прострочена – 8,1 тис.грн., а саме:

- 1,1 тис.грн. – виготовлення печаток і штампів

- 2,4 тис. грн.– листівки

- 0,1 тис. грн. – господарчі товари

- 0,3 тис. грн. – пломбиратори та запчастини до них

- 4,0 тис. грн. – поштові марки

- 0,3 тис. грн. – бланки

поточна – 51,0 тис. грн., а саме:

- 0,8 тис.грн. – святкові листівки

- 4,2 тис.грн. - інформаційні стенди

- 3,3 тис.грн. – бланочна продукція

- 42,7 тис. грн.. – канцтовари, папір, щотижневики, календарі

«Оплата послуг (крім комунальних)» - 141,1 тис. грн. з них:

прострочена – 47,8 тис. грн., а саме:

- 15,9 тис. грн. – транспортні послуги.

- 0,4 тис.грн.– обслуговування веб-сайту та вебхостінг

- 0,9 тис.грн. – друк у Віснику державних закупівель

- 5,8 тис. грн. – поточний ремонт комп’ютерної та оргтехніки, заправка картриджів

- 2,3 тис. грн. – послуги переплетення документів

- 16,4 тис. грн. – послуги об’єднання бази отримувачів субсидій

- 0,5 тис.грн. – телекомунікаційні послуги

- 0,4 тис.грн. – позапланове пломбування лічильника

поточна – 93,3 тис. грн. а саме:

- 61,3 тис. грн – транспортні послуги

- 1,7 тис. грн. – обслуговування веб-сайту та вебхостінг

- 21,8 тис. грн. – поточний ремонт комп’ютерної та оргтехніки, заправка картриджів

- 3,0 тис.грн. – публікація матеріалів у газеті «Червоний гірник»

- 0,2 тис.грн. – послуги тиснення на щотижневиках

- 4,8 тис.грн. – послуги планового щорічного наглядового аудиту

- 0,1 тис.грн. – налагодження комп’ютерної мережі

- 0,4 тис.грн. – техобслуговування кольорового принтера

 

   Потягом року розподілено вільного залишку коштів у сумі 623,7 тис. грн.  У тому числі:

-«Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 40,0 тис. грн.  на придбання металопластикових вікон;

- «Оплата послуг (крім комунальних)»- 356,2 тис. грн., з них на: оплату послуг з створення офіційного веб-сайту виконкому та розробки автоматизованої системи обліку публічної інформації – 34,5 тис. грн.,  поточний ремонт зали засідань та туалетів виконкому районної у місті ради – 150,0 тис. грн., заміну дверей, вікон та відновлення відкосів – 171,7 тис. грн.;

- «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» - 210,7 тис. грн., у тому числі: придбання комп’ютерної техніки – 67,0 тис. грн., стіл для президіума з трибуною – 83,7 тис. грн., штор для сесійної зали та зали засідань – 60,0 тис. грн.

 

Аналіз виконання бюджету по спеціальному фонду.

 

   Планові показники доходної частини спеціального фонду за рахунок власних надходжень на 2012 рік складають 6,7 тис. грн.,уточнений план станом на 01.01.2013 – 172,5 тис.грн.

   Залишок коштів  на 01.01.2012 склав 0,2 тис. грн.

 

   За 2012 рік надійшли кошти у сумі 172,8 тис. грн., а саме:

- по коду  «Плата за оренду майна бюджетних установ» - 9,2 тис. грн.;

- по коду  «Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)» - 1,0 тис. грн.

- по коду «Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів» - 162,5 тис. грн., з них

- 159,5 тис. грн. на оплату заробітної плати громадян, зайнятих на громадських роботах,

- 3,0 тис. грн. на оплату придбання паперу на виготовлення органами ведення     Державного реєстру виборців списків виборців та іменних запрошень для підготовки та проведення голосування на виборах народних депутатів України 28 жовтня 2012 року.

 

   Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2013 відсутня. Дебіторська заборгованість складає 0,9 тис. грн.

Касові видатки склали 172,5 тис. грн., а саме:

-          «Оплата послуг (крім комунальних)» - 10,0 тис. грн. – оплата телекомунікаційних послуг;

           

   За рахунок надходжень по коду  «Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів» касові видатки склали:

- «Заробітна плата» - 117,0 тис. грн. – оплата заробітної плати громадянам, зайнятим на громадських роботах;

- «Нарахування на заробітну плату» - 42,5 тис. грн.;

- «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, в тому числі м’який інвентар та обмундирування» - 0,3 тис.грн.

Залишок коштів станом на 01.01.2013 склав 0,4 тис. грн.

 

-    По бюджету розвитку уточнений план на 2012 рік складає 95,2 тис. грн.

Касові видатки по бюджету розвитку склали 84,7 тис. грн., а саме: погашення кредиторської заборгованості, що склалася на 01. 01. 2012 – 10,0 тис. грн., придбання комп’ютерної та оргтехніки – 67,4 тис. грн., кондиціонерів – 14,3 тис. грн. Фактичні видатки – 85,2 тис. грн.

По бюджету розвитку кредиторська заборгованість на 01. 01. 2013 склала 10,5тис.грн.  

КЕКВ 2110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» - 10,5 тис. грн.

Кредиторська заборгованість виникла через обмеження дозволу казначейської служби на оплату незахищених статей.

   До цільового фонду надійшли кошти у сумі 21,0 тис. грн. на виконання окремих заходів, в тому числі надходження 2012 року складають 11,0 тис. грн.

   Станом на 01.01.2013 штатна чисельність виконкому районної у місті ради складає 164,5 штатних одиниць.