Виконавчий комітет Саксаганської районної в місті ради Офіційний вебсайт виконавчого комітету Саксаганської районної в місті ради

Порядок розгляду скарг тендерним комітетом

Порядок розгляду скарг тендерним комітетом
виконкому Саксаганської районної у місті ради,
поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю


1. Порядок розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю (надалі – Порядок) розроблено відповідно до вимог Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 (зі змінами) (далі – Положення про закупівлю), Наказу Міністерства економіки України від 20.05.2009 № 470 «Про затвердження Типового положення про тендерний комітет», Наказу Міністерства економіки України від 30 січня 2009 № 65 «Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю» та Положення про тендерний комітет виконкому міської ради, затвердженого рішенням виконкому міськради від 19.09.2009 № 454.

2. Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг тендерним комітетом виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – тендерний комітет), поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг для потреб виконкому Саксаганської районної у місті ради.

Терміни, викладені в цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному в Положенні про закупівлю.

3. Будь-який учасник процедури закупівлі (далі - учасник), який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків унаслідок порушення замовником процедур закупівель, встановлених Положенням про закупівлю, може оскаржити рішення, дії або бездіяльність замовника відповідно до цього Порядку.

Договір про закупівлю, укладений у період зупинення процедури закупівлі у зв'язку з поданням скарги, визнається недійсним.

4. Об'єктом оскарження не може бути:

- зроблений замовником вибір процедури закупівлі;

- рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.

5. До укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності може бути подана учасником, що бере в ній участь, замовнику.

Тендерний комітет може не розглядати скаргу, якщо вона була подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.

Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.

У разі коли оскаржується кілька рішень, дій, а також бездіяльність замовника, строк, необхідний для подання скарги, відраховується від дати останнього за часом такого рішення, дії, а також бездіяльності.

6. Скарга повинна бути викладена українською мовою і оформляється:

учасником - юридичною особою: на бланку, за підписом уповноваженої особи, та скріплюється печаткою юридичної особи;

учасником - фізичною особою: за підписом учасника або уповноваженої ним особи.

7. Скарга повинна містити:

а) відомості про учасника: найменування, місцезнаходження, телефони - для юридичних осіб; прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання - для фізичних осіб;

б) відомості про замовника: найменування, місцезнаходження, теле-фони, телефакс, прізвище, ім'я та по батькові особи, відповідальної за здійснення процедур державних закупівель;

в) відомості про процедуру закупівлі: вид процедури, предмет закупівлі, місце проведення процедури закупівлі;

г) викладення змісту підстав, у зв'язку з якими вона подається, вимоги скарги;

ґ) інформацію, у тому числі документи (за наявності), що підтверджують порушення замовником процедур закупівель;

д) номер оголошення та номер інформаційного бюлетеня "Вісник державних закупівель", у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до законодавства;

е) копію довідки про включення учасника до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - для юридичних осіб - резидентів (для нерезидентів указується країна реєстрації, а замість ідентифікаційного коду за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України указується ідентифікаційний код із легалізованого витягу з торговельного, банківського чи судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи);

є) документ, що підтверджує подання учасником тендерної (цінової) пропозиції;

8. Учасник процедур державних закупівель має право включати до скарги й іншу інформацію, що стосується предмета скарги.

Оформлена скарга скріплюється швидкозшивачем з нанесенням на титульному аркуші дати та вихідного номера скарги (у разі його присвоєння). Усі копії документів, що додаються до скарги, завіряються печаткою учасника, який подав скаргу, якщо учасник є юридичною особою.

9. У разі подання скарги відповідно до пункту 86 Положення про закупівлю тендерний комітет зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання скарги замовником. Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття тендерним комітетом рішення про зупинення процедури закупівлі. Після закінчення зазначеного строку замовник має право продовжити відповідну процедуру закупівлі.

10. Тендерний комітет повинен не пізніше п'яти робочих днів після отримання скарги повідомити учасника, який подав скаргу, учасника - переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду, в якому зазначені особи мають право взяти участь. Повідомлення передаються факсимільним зв'язком з подальшим його направленням поштовим зв'язком.

11. Скарга залишається без розгляду у разі, якщо:

а) подана з порушенням вимог пункту 6 цього Порядку;

б) зміст не відповідає пункту 7 цього Порядку;

в) об'єктом оскарження є зроблений замовником вибір процедури закупівлі або рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій;

г) у разі відкликання скарги учасником.

12. У разі залишення скарги без розгляду Замовник повідомляє про це учасника, який подав скаргу в десятиденний строк.

13. Під час розгляду скарги тендерний комітет має право вимагати від учасника, який подав скаргу, та інших учасників процедури закупівлі інформацію, у тому числі документи, які необхідні для її розгляду, та встановлювати строк надання такої інформації.

14. Тендерний комітет приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:

у разі коли скаргу не задоволено - причини прийняття такого рішення;

у разі коли скаргу задоволено повністю або частково - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту, зокрема зобов'язання замовника прийняти рішення та/або вчинити дії, необхідні для усунення порушень, виявлених при проведенні відповідної процедури закупівлі, та/або вжити заходів, необхідних для врегулювання спірного питання.

Рішення про розгляд скарги надсилається уповноваженому органу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

15. Учасник процедури закупівлі може письмово відкликати скаргу, подану на ім’я Замовника.

У разі відкликання учасником скарги будь-які наступні скарги того самого учасника до того самого замовника з того самого предмета оскарження в подальшому до розгляду не приймаються.

16. У разі виявлення за скаргою учасників порушень установленого порядку проведення процедури закупівлі, що впливають на об'єктивність визначення переможця процедури закупівлі або призводять до дискримінації учасників, Тендерний комітет відміняє процедуру закупівлі, визнає результати такої процедури закупівлі недійсними та розпочинає нову процедуру закупівлі.

17. Рішення про розгляд скарги тендерний комітет протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття надсилає учаснику, який подав скаргу.